بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دیدار استاندار کردستان با خانواده جانباختگان تجمعات/ پدر قدیمی: فرزندم توسط ضدانقلاب کشته شد

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۶

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دیواندره، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش‌ازظهر امروز به همراه تعدادی از مسئولان استانی با خانواده “فواد قدیمی” از جانباختگان تجمعات اخیر در این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار کردستان در این دیدار ضمن ابراز همدردی، دلجویی و تسلیت به این خانواده گفت: درگذشت فرزندتان را به این خانواده محترم  تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحومه غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم.

پدر این جوان فوت شده نیز با ابراز خرسندی از حضور استاندار و مسئولان استانی در خانه خود، این اقدام را مایه قوت قلب، آرامش و صبر خواند و گفت: تجمعات اخیر و پروژه کشته‌سازی جوانان که با دسیسه و توطئه ضدانقلاب در سطح استان شکل گرفت، موجب برهم زدن آرامش مردم و داغدار شدن خانواده‌ها شده و هیچ سودی برای کشور و کردستان ندارد.

وی با بیان اینکه ضدانقلاب و گروهک‌های معاند نظام دلسوز مردم استان کردستان نیستند، گفت: این منافقان با ادعای حمایت از کُردها، آشوب به پا کرده و جوانانمان را به کشتار می‌دهند.

پدر این جوان قربانی تجمعات اخیر در شهرستان دیواندره افزود: فرزند من هیچ‌گاه در تجمعات اعتراضی شرکت نکرد، زمانی‌که برای تحویل لباس به خریدار، به مغازه‌اش مراجعه کرده بود جلوی مغازه‌اش توسط افراد معاند و اغتشاشگر ناشناس کشته شد.

وی با بیان اینکه ما یک خانواده انقلابی و خواهان امنیت و آسایش هستیم، عنوان کرد: فرزندم دارای خانه، مغازه و خودرو بود و هیچ نارضایتی و کمبودی نداشت اما متأسفانه افراد ناشناس ناجوانمردانه او را کشتند.

قدیمی با تأکید بر اینکه امیدوارم بانیان این تجمعات اخیر به سزای عمل خود برسند، یادآور شد: امنیت و عزت کنونی کشور مرهون خون شهدا و نیروهای نظامی و انتظامی است و باید همواره قدردان این نعمت و حضور آنان باشیم.اختصاصی|جزئیات کشته شدن مشکوک 4نفر در کردستان: با “گلوله جنگی و از پشت” تیر خورده‌اندروایت نماینده ولی فقیه در کردستان از دیدار با خانواده مهسا امینی

به گزارش تسنیم؛ در پی فوت مهسا امینی، گروهک‌های معاند پروژه کشته‌سازی را در استان کردستان در دستور کار خود قرار داده و اخیراً 4 نفر از جوانان (2 نفر در دیواندره، یک نفر در سقز و یک نفر در دهگلان) را کشتند.

مهسا امینی روز جمعه 27 شهریور ماه جاری در بیمارستان کسری فوت کرده و ابعاد مختلف این پرونده در حال بررسی است.

انتهای پیام/481/

دسته بندی ها : خبرگزاری تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *