بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پائولو دیبالا: از فروتنی مورینیو شگفت زده شدم، چند سال آخر حضور در یوونتوس آسان نبود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۸

دیبالا در رم خوشحال است.

طرفداری/ پائولو دیبالا هافبک آرژانتینی آاس رم که در نقل و انتقالات تابستانی راهی این تیم شد، در مصاحبه با ESPN درباره هواداران جالوروسی و سرمربی این تیم ژوزه مورینیو صحبت کرد:

در رم به عنوان یک قهرمان به فوتبال بازگشتم. چند سال آخر حضورم در یوونتوس آسان نبود و این تغییر جو به من کمک زیادی کرده است. مورینیو با من تماس گرفت و در چند دقیقه تصمیمم را گرفتم. او و بازیکنان در مورد پروژه تیم تمایل به ادامه قهرمانی ها مانند سال گذشته به من گفتند. استقبال هواداران رم از من غیرعادی بود. وقتی وارد ورزشگاه می شوید با هم تیمی هایتان هستید، اما آنجا من تنها بودم. این اتفاق پیش از این برای من رخ نداده بود. هواداران رم از نظر شور و اشتیاق شبیه به آرژانتینی ها هستند، در حالی که یوونتوس از لحاظ تیمی شبیه آرژانتین است. هواداران رم دیوانگی زیبایی دارند، من این محبت را احساس می کنم. برای آنها رم حرف اول را می زند، حتی قبل از خانواده. آنها مثل ما با فوتبال زندگی می کنند.

مورینیو همه بازیکنان را می شناسد و همکارانی دارد که بسیار خوب کار می کنند. من از فروتنی مورینیو شگفت زده شدم، او با همه به یک اندازه رفتار می کند. گاهی اوقات در زمین تصاویر متفاوتی از او می بینید اما حقیقت چیز دیگری است. من در رم بسیار خوشحالم، وقتی احساس خوبی داشته باشید، همه چیز برای شما راحت تر است. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *