بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

امین میرزازاده: نمی دانم ترک ها چه ماده ای به بدن شان می زنند؛ ابتدای کشتی ماده خود را نشان نمی دهد!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۸

ملی پوش کشتی فرنگی ایران می گوید ترک ها بدن شان را چرب می کنند!

به گزارش طرفداری، امین میرزازاده در گفت‌وگو با فارس، درباره مسابقه انتخابی که در تهران برگزار شد تا بتواند در رقابت‌های جهانی شرکت کند، اظهار داشت:

من و یوسفی مسابقه‌ای در قزاقستان داشتیم اما تشخیص کادر فنی این بود که در ایران هم یک بار دیگر با هم روبرو شویم، ما هم این کار را انجام دادیم. مشکلی در روند رسیدن به مسابقات جهانی نبود و همه چیز خیلی خوب پیش رفت.

فرنگی‌کار مدال‌آور کشورمان در رقابت‌های جهانی صربستان، ادامه داد:

وقتی به صربستان رسیدیم من سرماخوردگی داشتم؛ روز اول ۴ تا کشتی گرفتم تا بتوانم راهی فینال شوم. طبق آنچه برنامه‌ریزی کرده بودیم همه چیز خوب پیش رفت.

میرزازاده همچنین درباره مبارزه با رضا کایالپ در فینال ۱۳۰ کیلوگرم، گفت:

ترک‌ها بدن‌شان را چرب می‌کنند و همین اتفاق باعث شد بدن حریف از دستم لیز بخورد.

وی در پاسخ به این سوال که مگر داوران بدن کشتی‌گیران را چک نمی‌کنند، عنوان کرد:

اول چک می‌کنند که چرب بودن مشخص نیست اما وقتی ضربان قلب بالا برود این ماده خودش را نشان می‌دهد. نمی‌دانم آنها چه ماده‌ای استفاده می‌کنند.

دارنده مدال طلای امیدهای جهان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه کارشناسان فرنگی اعتقاد دارند بدن کشتی‌گیران در ۳ دقیقه دوم جواب نمی‌داد، وضعیت شما چطور بود؟ خاطرنشان کرد:

با اینکه سرما خورده بودم بدنم خوب بود و مشکلی نداشتم. برخی از کشتی‌گیران ما با بدشانسی روبرو شدند. به نظرم نباید مسابقات جهانی امسال و سال قبل را با هم مقایسه کنیم، این کار اشتباه است. مسابقات امسال سطح بسیار بالایی داشت و ۴ نفری که در سال ۲۰۲۱ روی سکو رفته بودند امسال مدالی کسب نکردند چون سال قبل مسابقات جهانی ۴۰ روز بعد از المپیک برگزار شد و ورزشکاران آن موقع آمادگی و تمرکز را نداشتند.

این کشتی‌گیر سنگین‌وزن کشورمان در خصوص تحولات رخ داده در کادر فنی، عنوان کرد:

من از زحمات بنا تشکر می‌کنم، او سالها زحمت کشیده است و امیدوارم همیشه موفق باشد. رنگرز هم قهرمان جهان بوده و امیدوارم که کشتی فرنگی ما بتواند در رقابت‌های پیش رو با این مربی موفق باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمی برای شرکت در مسابقات لیگ گرفته و برنامه‌اش برای آینده چیست، گفت:

فعلاً تصمیمی برای حضور در لیگ نگرفتم. در خصوص تیم ملی هم باید کادر فنی تشکیل شود تا ببینیم برنامه چطور خواهد بود. سال آینده مسابقات زیادی پیش رو داریم.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *