بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چیرو ایموبیله: به فکر جدایی از تیم ملی ایتالیا افتاده بودم اما هنوز چیز‌های زیادی برای ارائه دارم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۳:۰۴

چیرو ایموبیله اعتراف کرده که زمانی به فکر خداحافظی از فوتبال ملی افتاده بوده است.

طرفداری | تیم ملی ایتالیا از گروه (C) لیگ ملت‌های اروپا به مصاف تیم‌های ملی انگلیس و مجارستان خواهد رفت. آتزوری برای صعود از این گروه، کار سختی پیش روی خود دارد. چیرو ایموبیله که این روزها آماده‌ترین مهاجم نوک ایتالیایی به حساب می‌آید بر خلاف عملکردش در لاتزیو، نتوانسته عملکرد چندان درخشانی را از خود در تیم ملی ایتالیا به نمایش بگذارد. همین باعث شده که پس از ناکامی اخیر ایتالیا در صعود به جام جهانی، ایموبیله یکی از بازیکنانی باشد که زیر تیغ انتقادات قرار می‌گیرد.

اما گویا این انتقادات بار روانی زیادی برای این بازیکن 32 ساله داشته و او در زمانی به فکر خداحافظی از فوتبال ملی افتاده بوده است. ایموبیله در مصاحبه با اسکای در این‌باره گفت: پس از کنار رفتن از دور مقدماتی (جام جهانی) و افزایش انتقادات، به فکر جدایی از تیم ملی افتاده بودم. اما با بازگشت به بازی‌های باشگاهی، متوجه شدم که هنوز چیز‌های برای ارائه به تیم ملی دارم. البته با یک احساس متفاوت، زیرا می‌دانم تا چندین سال دیگر جام جهانی برگزار نخواهد شد و سن من نیز بالا‌تر خواهد رفت. اما اگر مثل الان خوب باشم، هنوز هم چیز‌هایی زیادی برای ارائه دارم.

گفتنی است چیرو ایموبیله برای اولین بار در سال 2014، لباس ایتالیا را بر تن کرد و در 55 بازی برای آتزوری موفق شده تنها 15 گل به ثمر برساند. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *