بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دلخوری بازیکنان نیس از رفتار‌های کاسپر اشمایکل

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱:۱۹

کاسپر اشمایکل پس از سال‌های حضور در لسترسیتی، در این پنجره تابستانی در یک انتقال به ارزش یک میلیون پوند به نیس پیوست. اما گویا این انتقال تاکنون چندان هم برای نیس، مفید واقع نشده است.

طرفداری | نیس در حال حاضر روز‌های خوبی را در لیگ 1 پشت سر نمی‌گذارد و با 8 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول قرار گرفته است. حال به به گزارش رادیو مونته کارلو، یکی از دلایل شروع ضعیف نیس در این فصل، مربوط به کاسپر اشمایکل می‌شود. گفته می‌شود که اطرافیان این دروازه بان 35 ساله با سر جیم رتکلیف مالک نیس در تماس هستند که این موضوع باعث به وجود آمدن دلخوری‌هایی در درون باشگاه شده است.

برای مثال کمپ اشمایکل از رتکلیف درخواست کردند تا در اولین بازی فصل در ترکیب ابتدایی قرار بگیرد اما لوسین فاوره به این موضوع توجهی نکرده و ترجیح داد تا مارتین بولکا که به صورت قرضی از پاری سن ژرمن به نیس پیوسته، به جای او در درون دروازه قرار بگیرد. همچنین گفته می‌شود که اشمایکل به چندین قانون تیم مانند زمان تمرینات یا روز‌های مشخص شده از سوی باشگاه برای استراحت پایبند نیست.

مواردی که باعث به وجود آمدن دلخوری‌هایی در درون تیم شده‌‌اند. همچنین گفته می‌شود که این گلر 35 ساله تابستان امسال با درصد چربی بالایی به اردوی نیس اضافه شده است. حتی با وجود جدایی لوسین فاوره از نیس که به نظر می‌رسد به زودی اتفاق خواهد افتاد، این روز‌های آشفته و پر تلاطم همچنان در این باشگاه ادامه دار خواهند بود. بیش‌تر بخوانید: ساعات پایانی حضور لوسین فاوره در نیس؛ شایعات جانشین او را پوچتینو می‌دانند

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *