بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تی‌شرت مسی جنجال‌ساز شد/عکس

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۰:۱۲

لیونل مسی بهترین فوتبالیست جهان و همچنین کسی است که در زمینه مد و لباس هم همیشه خبرساز بوده است. او با تیپ‌های مختلفی که در مراسم توپ طلا ظاهر می‌شد مورد توجه قرار می‌گرفت و بارها هم نشان داده می‌تواند با لباسهای خود نظر هواداران فوتبال را به خود جلب کند مانند پیراهنی که در بدو ورود به میامی برای پیوستن به اردوی تیم ملی آرژانتین پوشیده بود. آرژانتین قرار است که دو بازی دوستانه مقابل هندوراس و جامائیکا برگزار کند.

پیراهنی که لئو این بار پوشید، سفید، آستین کوتاه، یقه گرد و برش معمولی است. از پارچه پنبه‌ای نرم بافته شده است. با نقاشی یک اردک روی سینه ولی همین پیراهن به محض دیده شدن بر تن مسی، در شبکه‌های اجتماعی سر و صدای زیادی ایجاد کرد.

در وب سایت رسمی لویی ویتون، این پیراهن «اردک ژاکارد اینتارسیا» نام دارد و توسط نیگو ژاپنی طراحی شده است. لباسی که مسی با آن ظاهر شده است فوق العاده انحصاری است و بخشی برای کلیک و خرید آن در سایت فعال نیست. پیامی وجود دارد که می‌گوید «برای اطلاعات تماس بگیرید». این بدان معناست که آنها در حال حاضر از این پیراهن ندارند ندارند، بنابراین باید به فروش مجدد متوسل شوند.

در پورتال Stock X، مرجع بازاریابی آنلاین این محصولات، قیمت این پیراهن یا تی شرت لوئی ویتون ۱۲۸۸ دلار است. پس از اینکه مسی با آن پیراهن دیده شد، سایت مذکور درآمد و درخواستهای زیادی بابت فروش این تی‌شرت دریافت کرد.

لیونل مسی

بیشتر بخوانید:

  • علیرضا حیدری: تیلور با سر و گردن حسن یزدانی را گول زد!

  • رکورد باورنکردنی علی کریمی در اینستاگرام/عکس

  • رفتار عجیب بازیکن استقلال؛ نمی‌خواهم برای تیم ملی بازی کنم!

۲۵۱۲۵۴

دسته بندی ها : خبرانلاین
برچسب ها : ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *