بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لک: برای قهرمانی آسیا، باید بهتر از تورنمنت تایلند باشیم/ تیم‌ ملی باید هماهنگ‌تر شود

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۸:۱۷

– اخبار ورزشی –

رضا لک درباره نایب قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در تورنمنت شش‌جانبه تایلند، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم ملی پس از مدت‌ها دچار تغییر شده است و کادر فنی دنبال شناسایی ترکیب اصلی تیم برای جام ملت‌های آسیا بود. بازیکنان عملکرد بدی نداشتند و نواقص آنها در این تورنمنت مشخص شد. باید این نکته را در نظر بگیریم که این نفرات کنار یکدیگر بازی نکرده بودند.

وی با بیان اینکه تیم ملی به سازماندهی و بازی‌های تدارکاتی بیشتری نیاز دارد، تصریح کرد: عملکرد موردانتظار را در تایلند ندیدیم، اما دیدارهای تدارکاتی شرایط خودش را دارد. تیم ملی در حمله پویاست و بازیکنان توانایی لازم را در این بخش دارند، اما چند گل از ضربات ایستگاهی دریافت کردیم و گل‌های خورده ما نشان می‌دهد در سازمان دفاعی نیازمند هماهنگی بیشتر هستیم. این مسئله در دیدار با مراکش مشخص بود.شمسایی: ملی‌پوشان سابق شاگردم بوده‌اند و باید از نسل جدید حمایت کنند

مربی فوتسال کشورمان در واکنش به نظر برخی کارشناسان مبنی بر اینکه گل‌های ایران در تایلند روی کارهای انفرادی به ثمر می‌رسید، خاطرنشان کرد: تکنیک نقطه قوت فوتسال ماست و باید روی آن تأکید کنیم. همه کشورهای جهان از بازیکنان خلاق خود استفاده می‌کنند و ما هم باید از این نفرات بهره ببریم. در هماهنگی و کارهای سازمان‌یافته جای کار داریم و کار تاکتیکی نیاز به زمان دارد، اما شمسایی زمان کافی در اختیار نداشت.

لک با اشاره به لزوم هماهنگی بیشتر مقابل ضربات ایستگاهی رقبا به تسنیم گفت: تیم ما جوان شده است و بازیکنان جوانی چون سالار آقاپور، علیرضا جوان و دو دروازه‌بان ایران عملکرد خوبی داشتند. باید به بازیکنانی که به تازگی وارد تیم ملی شده‌اند، فرصت بیشتری بدهیم و سپس آنها را ارزیابی کنیم. این بازیکنان قطعاً در آینده کمک بیشتری به تیم ملی خواهند کرد. انگیزه شمسایی قطعاً به بازیکنان تیم ملی کمک می‌کند.مشکل لژیونر فوتسال برای سفر به اسپانیا حل شد

وی در مورد شرایط تیم ملی در راه رسیدن به قله قاره کهن بیان کرد: ایران همیشه مدعی قهرمانی آسیاست و توانایی ما با این نیروی انسانی غیرقابل انکار است. مقابل رقبای سنتی باید خودمان و این حریفان را به خوبی آنالیز کنیم و اگر دنبال قهرمانی آسیا هستیم، باید بهتر از تورنمنت تایلند باشیم. اگر به ایرادات خودمان واقف باشیم و بازیکنان همت کنند، قهرمانی آسیا دور از دسترس نخواهد بود.

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *