بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ببینید| کی‌روش: این‌بار ایران من را به جام‌جهانی برد/ نیامده‌ام با این هدیه خوش بگذرانم!

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۴:۳۴


دریافت 23 MB

خبرورزشی؛ کارلوس کی روش سرمربی تیم فوتبال به این سوال عادل فردوسی پور که دوسال تو ما را به جام جهانی بردی و قبول داری که این بار ما تو را به جام جهانی بردیم گفت: بله. چرا که نه؟ برای همین است که می گویم باعث افتخارم است که الان اینجا هستم. از همان لحظه اول می خواستم از رئیس و هیئت رئیسه فدراسیون بابت این فرصت قدردانی کنم و بعد، از اعتمادی که بازیکن ها به من کردند سپاسگزاری می کنم و مهمتر از هر چیز، از اعتماد و محبت فوتبال دوست های ایرانی ممنونم.

کی روش ادامه داد: من به این فرصت به چشم  یک جایزه نگاه نمی کنم. این یک پاداش نیست. من نیامده ام تا با هدیه ای که ایرانی ها به من دادند و من را به جام جهانی بردند، خوش بگذرانم. من این فرصت را با مسئولیت پذیری و تعهد کامل قبول کرده ام و چاره ای هم ندارم جز این که بهتر شوم. من همچین نگاهی به ماجرا دارم.باید بهتر از قبل بشوم.

سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: اگر بپرسید چطور؟ می گویم نمی دانم! ۲۰ ساعت در روز و حتی موقع خواب چنین دغدغه ای دارم که چطور می توانم بهتر شوم. چطور می توانم باعث پیشرفت بازیکنانم شوم. چطور می توانم باعث بهتر شدن فدراسیون شوم. وقتی کارم را شروع کنم به همه این را می گویم. از همه می پرسم چطور می توانیم بهتر شویم. چطور می توانیم پیشرفت کنیم. اگر چنین رویکرد متواضعانه ای نداشته باشیم، از پس کار بر نمی آییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *