بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شجیع: مسابقات کیش گیمز با مشارکت ۱۳ فدراسیون در ۲۸ رشته و با ۲۵۰۰ ورزشکار برگزار خواهد شد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۵۳

سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد در حاشیه رقابتهای تنیس رده های سنی صحبت کرد. 

به گزارش طرفداری، رضا شجیع سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و نایب رئیس شورای ورزشی منطقه آزاد کیش درباره امکانات ورزشی جزیره کیش اظهار داشت:

امکانات زیادی در کیش داریم که می تواند مورد استفاده تیم های ورزشی قرار بگیرد. در این مدت برای آماده سازی و استانداردسازی زیرساخت ها تلاش های بسیاری انجام شده. ۴ چمن بسیار خوب داریم و نخستین زمین چمن هیبرید کشور را در کیش قرار دارد. در کنار آن کمپ بین المللی فوتبال به همراه هتل و سالن تمرینی داریم.

وی درباره برگزاری رقابتهای تنیس رده های پایه در کیش و رقابتهای جام فیوچرز که قرار است در این جزیره برگزار شود، بیان کرد:

در کمتر از ۱۴ روز نور محیط را برای زمین های تنیس درست کردیم.  زمین هاردکورت زیر خاک رفته بود که احیا شد. زمین فینال آماده برای مسابقه شد و یک ماه دیگر افتتاح می شود. از الان تا پایان سال تمامی رویدادهای تنیس را بستیم. با چند فدراسیون در همکاری هستیم اما تنیس خیلی همسو کار کردیم

وی همچنین با اشاره رشته اسکواش افزود:

اسکواش را احیا کردیم. ۴ مسابقه بین المللی اسکواش را داریم.

شجیع درباره رویدادهای بین المللی در کیش بیان کرد:

تا اسفند ۱۲ رویداد داخلی و بین المللی را داریم. به مناسبت هفته کیش چند ماراتن را در رشته های مختلف را برگزار می کنیم که ۱۰ هزار نفر به کیش می آیند. اسفندماه بازی های ساحلی کیش با نام کیش گیمز با مشارکت ۱۳ فدراسیون در ۲۸ رشته و با حضور ۲۵۰۰ ورزشکار برگزار خواهد شد. بازیهای ساحلی کیش از ۵ تا ۲۵ رشته برگزار می شود. بسکتبال سه نفره هم خواهیم داشت و به سبک المپیک برگزار می شود.

وی افزود:

رشته ها همزمان برگزار می شود که جذابیت برای مخاطب داشته باشد جزیره کیش را به فضای ورزشی تبدیل خواهیم کرد

نایب رئیس شورای ورزشی منطقه آزاد کیش درباره سرمایه گذاری در کیش برای حوزه ورزش گفت:

به صورت علمی کار می کنیم تا با سرمایه گذاری مناسب به صورت استراتژیک رشته هایی که قابلیت موفقیت دارند را فعال کنیم. ۵۰ هتل داریم و ۵۰ هتل در حال ساخت است. اولین دیواره یخ نوردی مسابقه دویل را داریم که تنها دیواره چهار فصل است.

شجیع همچنین درباره جشنواره جام جهانی بیان کرد:

چند جشنواره در حین جام جهانی خواهیم داشت تا کیش به نوعی مرکز ثقل این تورنمنت بزرگ در ایران شود. رویداد کارآفرینی و جام جهانی فوتبال الکترونیک در کنار برنامه های ویژه برای مسابقات خواهیم داشت.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *