بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیام پوگبا به هواداران بیانکونری: ما یوونتوس هستیم و هرگز تسلیم نمی‌شویم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۹

پل پوگبا پس از باخت 1-0 بانوی پیر مقابل مونتزا در شبکه های اجتماعی اش گفت: ما هرگز تسلیم نمی شویم، ما یوونتوس هستیم.

طرفداری | پوگبا صدای خود را در اینستاگرام، یک روز پس از باخت 1-0 یوونتوس مقابل مونتزا، که دومین شکست در کم تر از یک هفته برای بیانکونری در سری آ بود، به گوش رساند:

ما هرگز تسلیم نمی‌شویم، فصل طولانی است. ما یوونتوس هستیم.

ستاره سابق منچستریونایتد با انتشار عکسی از بازیکنان یوونتوس در حال جشن گرفتن و عکسی که او را با شماره 10 یوونتوس نشان می دهد، این پیام را نوشت.

ملی پوش فرانسوی پس از بازگشت به باشگاه به عنوان بازیکن آزاد در تابستان، هنوز اولین بازی خود را در تورین انجام نداده است. او در طول تورنمنت تابستانی یوونتوس در آمریکا دچار آسیب دیدگی منیسک شد و هفته گذشته پس از یک ماه درمان محافظه کارانه تحت عمل جراحی قرار گرفت که نتایج رضایت بخشی به همراه نداشت.

یوونتوس در 9 بازی در تمام رقابت های این فصل، بیش از سه شکست (سه) از پیروزی (دو) دارد. سرمربی آنها مکس الگری پس از شروع ضعیف در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا تحت فشار فزاینده ای قرار دارد. دیروز فقط خوان کوادرادو و آنخل دی ماریا در شبکه های اجتماعی برای هواداران پیام ارسال کردند. ستاره آرژانتینی بابت دریافت کارت قرمز مستقیم در نیمه اول مسابقه استادیوم یو پاور عذرخواهی کرد. اکثر بازیکنان یوونتوس پس از بازی دیروز از هواداران در زمین عذرخواهی کرده بودند.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *