بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کوین دی‌بروین: گریلیش در استون ویلا الزام بردن نداشت اما این جا بردن الزامی است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۴

کوین دی بروین احساس می کند که با جک گریلیش به عنوان یک ستاره انگلیسی در منچسترسیتی ناعادلانه رفتار می شود و او همچنان در حال تطبیق با خواسته های منچسترسیتی است.

طرفداری | جک گریلیش گران ترین بازیکن بریتانیا است که با 100 میلیون پوند به سیتی پیوست. ابهامات زیادی در مورد عملکرد این بازیکن دیده شده است.

این بازیساز درجه یک با تکمیل یک انتقال 100 میلیون پوندی در تابستان 2021 به گران ترین بازیکن فوتبال بریتانیا تبدیل شد. هر حرکت او اکنون با جزئیات دقیق مورد بررسی قرار می گیرد و سوالاتی در مورد سهم او در لیگ برتر مطرح می شود. کوین دی بروین با منتقدان موافق نیست و می گوید انتقادات از گریلیش منصافه نیست.

دی بروین در مورد گریلیش که در آخرین بازی خود برای سیتی مقابل ولوز در بین گلزن ها قرار گرفت، گفته است:

خارج از زمین فوتبال، تمرکز بیشتر روی آنها (بازیکنان انگلیسی) است. من می فهمم زیرا آنها انگلیسی هستند و مردم بیشتر به آنچه در حال رخ دادن است، دقت می کنند. من احساس می‌کنم بازیکنان خارجی هستم، برای مثال، اگرما یک شب بیرون برویم، واقعاً به این اندازه زیاد چک نمی‌شویم. در حالی که من احساس می کنم اگر یک بازیکن انگلیسی بیرون برود، همیشه در جایی رسانه ای می شود. فکر می کنم که مردم این را در نظر می گیرند. کاری که او در زندگی خصوصی خود انجام می دهد،به کسی مربوط نیست اما مردم به آن اهمیت می دهند. احساس نمی‌کنم که کسی لزوماً به این فکر کند که برای اولین بار چه احساسی داشت و مردم فکر می‌کنند جا افتادن در یک تیم جدید همیشه آسان است اما موانع زیادی برای جابجایی وجود دارد. شما می دانید که او به مدتی نیاز داشت تا در سیتی جا بیفتد، اما اکنون حال او خوب است. باید کمی صبور باشد، من زیاد نگران نیستم.

دی بروین در ادامه درباره مردی که ریشه بیرمنگامی خود را برای رفتن به منچستر ترک کرد، گفت:

با تمام احترامی که برایش قائل هستم، او قبلا در استون ویلا بود و اگر گاهی اوقات یک بازی را می باختند، برای آن ها پایان دنیا نبوده است. اما این جا اگر یک بازی را ببازیم فرق می کند. باید هر هفته بازی کنیم و بازی ها را ببریم. این تفاوت و چیزی است که او باید با آن سازگار شود. تا زمانی که ما بازی ها را می بریم و او کار خوبی برای ما انجام می دهد، این تنها چیزی است که اهمیت دارد. واضح است که شما می خواهید گلزنی کنید و پاس گل بدهید، اما اگر موفق به انجام آن نشدید، این پایان دنیا نیست.

گریلیش در فصل گذشته تنها 6 گل و 4 پاس گل در 39 بازی برای سیتی به ثبت رساند و برای شروع این فصل با مشکل مواجه شده است زیرا پپ گواردیولا با تیمی پر ستاره که سرشار از استعدادهای خلاق و هجومی است، کار می کند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *