بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مایکل نایتون در مورد تصاحب منچستریونایتد: قدم‌هایی رو به جلو برداشته‌ایم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۱

مایکل نایتون مدعی شده است که پروسه “پیشنهاد خصمانه” او برای حذف گلیزر از منچستریونایتد و تکمیل تصاحب این باشگاه “رو به جلو” است.

طرفداری | هر چند که گلیزرها مایل به فروش منچستریونایتد نیستند اما هواداران خواهان خروج آن ها از باشگاه هستند.

مخالفت با مالکیت آمریکایی ها در اولدترافورد در طول فصل 2022-2023 ادامه یافته است. وجود پایگاه ناراضی از طرفداران به وضوح نشان می دهد که آنها می خواهند تغییراتی را در سطح هیئت مدیره ببینند. نایتون که در سال 1989 نزدیک بود شیاطین سرخ را به دست بیاورد، به همراه ثروتمندترین مرد بریتانیا، سر جیمز رتکلیف، به میدان بازگشته است و تلاش می شود تا کنترل این غول لیگ برتر که از سال 2005 در مالکیت خانواده ای غیر انگلیسی بوده است، به دست آورد.

نایتون در رسانه های اجتماعی در پاسخ به کسانی که پرسیده بودند آیا می توان گلیزرها را به فروش وا داشت:

از همه شما برای پیام های حمایتی فوق العاده متشکرم. پشت پرده اتفاقات زیادی می افتد. همه چیز طبق برنامه پیش می رود. من عذرخواهی می کنم که نمی توانم بیشتر در این جا حضور داشته باشم، چون در جلسات گرفتار شده ام. از خداوند برای همه شما آرزوی خیر می کنم. حمایت شما بسیار قابل قدردانی است.

تلاش ها برای تصاحب منچستریونایتد به دلیل این واقعیت که باشگاه رسماً برای فروش قرار نگرفته است پیچیده است و گلیزرها آماده ایستادگی در مورد موضع خود هستند.

نایتون قبلاً در مورد منچستریونایتد به The Religion گفته بود که تلاش می کند به هر شکلی شده مالکیت باشگاه را از گلیزرها بگیرد:

ما باشگاهی در بحران هستیم و همه ما دلیل آن را می دانیم. ما مالکیتی ناکارآمد و بی فایده داریم که اطلاعات کمی در مورد فوتبال دارند. همه می دانند که ما به مالکیت جدید این باشگاه فوتبال نیاز داریم و این هدف من است. پیشرفت خوبی داشته ام، همچنان با افراد در این مورد صحبت می کنم. ما اکنون روی سند پیشنهاد کار می کنیم. به یاد داشته باشید، این یک پیشنهاد خصمانه است – این به سادگی به این معنی است که باشگاه به طور رسمی برای فروش نیست. اما قصد من این است که به این مالکان یک پیشنهاد قانونی، قدرتمند و تجاری ارائه کنم که بگویم: “راه شما تمام شده است، وقت آن است که بروید، زیرا زمان شما به پایان رسیده است”.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *