بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مروری بر ادوار گذشته لیگ حرفه ای؛ تکرار قهرمانی پرسپولیس با برانکو

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۹

تیم پرسپولیس در لیگ هفدهم برای دومین سال متوالی عنوان قهرمانی را در مسابقات لیگ حرفه ای به دست آورد.

به گزارش طرفداری، در سومین سال حضور برانکو در پرسپولیس، این تیم موفق شد عنوان قهرمانی را برای دومین بار متوالی به دست آورده و بار دیگر قهرمان شود، پرسپولیس برای قهرمان شدن 64 امتیاز به دست آورد.

بعد از پرسپولیس، تیم های ذوب آهن و استقلال تهران در مسابقات لیگ ایران عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

در پرسپولیس این سال بازیکنان تازه واردی مثل سیامک نعمتی و گادوین منشا حضور داشتند و این تیم با نفرات زیر قهرمانی خود در مسابقات لیگ را تکرار کرد:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شایان مصلح، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، محسن مسلمان، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا، احمد نور اللهی، سیامک نعمتی، گادوین منشا، رادوشویچ، بشاررسن، فرشاد احمدزاده و… مردان مهم تیم پرسپولیس در مسیر کسب تکرار قهرمانی بودند.

پرسپولیس در مسیر کسب عنوان قهرمانی خود روزهای خوبی را سپری کرد و در پایان با قدرت تمام دومین قهرمانی متوالی در لیگ و چهارمین قهرمانی خود در تاریخ لیگ حرفه ای فوتبال ایران را به دست آورد، این تیم توانست 3 هفته زودتر از پایان مسابقات لیگ برتر، عنوان قهرمانی را کسب کند.

برانکو در آن سال به دسته مربیانی در لیگ برتر پیوست که بیشتر از یک بار عنوان قهرمانی را به دست آورده بودند، مربیانی مثل امیر قلعه نویی و حسین فرکی.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *