بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عباسیان: آمار بازی‌ها گویای کیفیت فنی تیم هوادار است/ اجازه ندهید فوتبال مشهد نابود شود

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۲

با شروع‌ دوباره لیگ علاوه بر ارائه بازی های خوب، نتایج خوبی هم خواهیم گرفت/به داد فوتبال مشهد برسید تا نابود نشود!

معین عباسیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط تیم هوادار گفت: شرایط تیم بسیار خوب و مطلوب است. خداراشکر مجموعه بسیار خوبی داریم. با توجه به کیفیت بالایی که در بازی ها ارائه کردیم نشان دادیم چه تیم قدرتمندی هستیم؛ شاید نتوانستیم به اندازه کافی امتیاز بگیریم ولی آمار کاملاً گویاست که تیم ما چقدر خوب و با کیفیت فوتبال بازی میکند.

وی افزود: تعطیلی لیگ می تواند به ما کمک زیادی کند. سفت و سخت مشغول انجام تمرین هستیم و آماده می شویم تا با شروع دوباره مسابقات علاوه بر بازی های خوب، نتایج مطلوبی کسب کنیم تا جایگاه تیم‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

کاپیتان هوادار در رابطه با تمدید قراردادش با این تیم گفت:‌ در هفته های پایانی فصل گذشته به علت مسائل شخصی تصمیمات متنوعی در ذهن داشتم و البته پیش از شروع لیگ امسال با پیشنهادات زیادی هم مواجه بودم اما ترجیح دادم در تیم خودم بمانم و با نظر مثبت سرمربی جدید آقای الهامی امسال نیز در خدمت مجموعه هوادار خواهم بود.

وی در ادامه افزود: سابقه کار با آقای الهامی را نداشتم اما در همین مدتی که به تیم اضافه شدم از نزدیک شاهد زحمات زیاد ایشان برای تک تک بازیکنان هستم؛ واقعا آقای الهامی و کادرشان از نظر فنی بسیار قوی هستند. سخت گیری های آقا ساکت حین تمرین و البته حفظ رابطه صمیمانه با بازیکنان منجر به این شده که جو بسیار خوبی در تیم ما حاکم باشد.

عباسیان در رابطه با اوضاع مدیریتی مجموعه هوادار اظهار کرد: از مالک محترم جناب میری تشکر می‌کنم که دلسوزانه و با هزینه شخصی این مجموعه را حمایت می‌کند و البته مدیران باشگاه که همه شرایط لازم را برای حضور قدرتمندانه در مسابقات محیا کردند. واقعاَ نظم مالی و مدیریتی خوبی داریم و نسبت به فصل گذشته که سال اول حضور هوادار در لیگ برتر بود تمام کمی و کاستی ها بر طرف شده و به جرعت تنها تیمی هستیم که در آن کادر‌ مربیان و بازیکنان با آرامش خاطر کامل فقط روی مباحث فنی تمرکز دارند. مطالبات فصل گذشته پرداخت شده و شرایط این فصل هم تا اینجا بسیار مطلوب و رضایت بخش است.

بازیکن مشهدی تیم هوادار در رابطه با شرایط نماینده استان خراسان در لیگ یک گفت: من مشهدی هستم و غصه تیم شهر و استانم را می خورم. استعداد هایی که در این شهر در حال نابودی هستند و هیچ کس به این مسیله توجهی ندارد. من برای فوتبال مشهد ناراحتم چون در سال های قبل برای تیم شهرم زحمت کشیدم. از مسئولین خواهش میکنم، تقاضا دارم لطفا به وضعیت نماینده استان خراسان رسیدگی کنند و اجازه ندهند ورزش این استان نابود شود. لطفا به داد فوتبال مشهد برسید!

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *