بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کشتی قهرمانی جهان | ایران در انتظار دو طلا و یک برنز پایانی / به روز رسانی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۰:۵۳

آزادکاران ملی‌پوش ایران امروز (یکشنبه 27 شهریور) در چهارمین و آخرین روز رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان به مبارزه با رقیبان می‌پردازند.

به گزارش طرفداری، رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان در بلگراد امروز (یکشنبه 27 شهریور) در رشته آزاد پیگیری شده و 3 کشتی‌گیر ایران به روی تشک می‌روند.

امیرمحمد یزدانی در وزن 70 کیلوگرم، محمد نخودی در 79، حسن یزدانی در 86 و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم، نمایندگان تیم ملی کشتی آزاد ایران در روز اول مسابقات بودند.

امیرمحمد یزدانی به دلیل برخورد با قرعه اسرائیل و اضافه وزن 300 گرمی از ابتدا حذف شد، زارع به مدال برنز داست یافت و حسن یزدانی و محمد نخودی هم در دو فینال مقابل دیوید تیلور و جردن باروز آمریکایی شکست خوردند و به مدال نقره بسنده کردند.

علیرضا سرلک در 57 کیلوگرم، یونس امامی در 74 و کامران قاسم‌پور در 92 هم روز جمعه به روی تشک رفتند. سرلک مقابل حریف گمنام چینی شکست خورد و با توجه به باخت او مقابل دیوید گیلمان قهرمان آمریکایی در مرحله نیمه‌نهایی، فرصت حضور در جدول شانس مجدد و کسب مدال برنز را از دست داد.

یونس امامی هم در نیمه‌نهایی از پس کایل داک، قهرمان آمریکایی سه دوره جهان و دارنده مدال برنز المپیک برنیامد. او در دیدار رده‌بندی به مصاف ساگار جاگلان از هند رفت و با پیروزی 6 بر صفر مدال برنز را تصاحب کرد.

کامران قاسم‌پور هم تنها فینالیست ایران در روز دوم مسابقات آزاد بود که با پیروزی مقابل جی‌دن کاکس موفق شد اولین مدال طلای کاروان ایران را کسب کند.

امروز هم رضا اطری در وزن 61 کیلوگرم، رحمان عموزاد در وزن 65 و محمدحسین محمدیان در وزن 97 نمایندگان ایران در روز سوم مسابقات بودند که دو فینال و یک رده‌بندی، حاصل کار آنها در پایان شب سوم بود.

 

در وزن 61 کیلوگرم، روز گذشته (شنبه) رضا اطری در دور اول با نتیجه 11 بر یک بصیر علی‌لی از مقدونیه را از پیش رو برداشت. او در دور بعد با نتیجه 4 بر صفر اسلام بازرگانوف از آذربایجان را مغلوب کرد و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت.

اطری در این مرحله با نتیجه 6 بر 3 گئورگی وانگلوف از بلغارستان را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی رسید. او در این مرحله با نتیجه 5 بر 3 از سد نارانخو نارمانداخ از مغولستان گذشت و به دیدار فینال راه پیدا کرد.

رضا اطری امشب (یکشنبه) در دیدار فینال به مصاف ری هیگوچی دارنده مدال نقره المپیک از ژاپن می‌رود.
 

این خبر به‌روزرسانی می‌شود…

 

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *