بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مارکو لاندوچی: یوونتوس در تاریکی است اما باید به دنبال یافتن نور باشیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۰:۴۹

نتایج فاجعه‌بار یوونتوس ادامه دارد؛ اولین برد تاریخ مونتزا در سری آ رقم خورد.

طرفداری | برخی از هواداران یوونتوس فکر می‌کردند مارکو لاندوچی، دستیار مکس الگری، قرار است معجزه کند و یوونتوس گل‌های زیادی به مونتزا بزند اما یووه همان رویکرد بازنده بازی‌های گذشته را داشت. مارکو لاندوچی، مربی یوونتوس که امروز به جای الگریِ محروم روی نیمکت نشست، پس از باخت 1-0 بیانکونری در مصاحبه با اسکای ایتالیا، حرف‌هایی زد که انگار عینا الگری آن‌ها را گفته است:

باید بهتر کار کنیم و این واضح است. کارت قرمز دی ماریا روی بازی تاثیر گذار بود. آنخل تحت تاثیر ایتزو قرار گرفت، بازیکنی که همیشه با این تاکتیک‌های روانی حریفش را تحریک می‌کند. تکرار صحنه را ندیدم اما به من گفتند تصمیم داور برای اخراج بازیکن ما درست بود. در نیمه دوم فرصت‌های اندکی داشتیم اما الان در برهه‌ای هستیم حرف زدن باعث نمی‌شود چیزی به دست بیاوریم، پس باید ساکت باشیم و کار کنیم.  اما این باخت یوونتوس پس از شکست ترسناک مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا رقم خورد: 

شاید ضربه روانی باخت به بنفیکا بیش از چیزی باشد که آن را تشخیص داده‌ایم اما باید بگویم این‌ بهانه‌ها به ما کمک نخواهد کرد. باید دهان‌مان را ببندیم و سخت کار کنیم. مشخصا هیچ‌کس از شرایط کنونی یوونتوس خوش‌حال نیست اما برای بیرون آمدن از این شرایط فقط باید تلاش کنیم. چندین بازی است که شروع خوبی داریم اما سپس متوقف می‌شویم. الگری؟ او محروم است و مجاز نیست وارد رختکن شود، پس او را ملاقات نکرده‌ام.   مصاحبه جنجالی الگری درباره سطح بازیکنان یوونتوس باعث ایجاد تنش‌هایی شده است: 

نه، گروه ما سالم است و تیمی عالی داریم و مسئله بازیکنان نیستند. چهار یا پنج بازیکن ما غایب هستند اما این نباید عذر و بهانه ما باشد. باید بهتر از این‌ها کار کنیم، سرمان را بالا بگیریم و به جای حرف زدن، با عمل کردن واکنش نشان دهیم. این مشکلات می‌توانند حل شوند و مطمئنم که می‌توانیم بهتر باشیم. همه چیز الان در یوونتوس سیاه است اما باید به دنبال یافتن نوری در انتهای تونل باشیم.  

ایستادن بونوچی و سایر اعضای یوونتوس مقابل سوت‌های اعتراضی هواداران: 

 طبیعی است هوادارانی که در بازی خارج از خانه برای حمایت از ما آمده‌اند اعتراض کنند چون بدیهی است یوونتوس باید بهتر کار کند.  بیش‌تر بخوانید: الگری: شایعات اخراج از یوونتوس؟ نخواندم 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *