بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اسطوره آمریکا قصد بازنشستگی ندارد

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جردن باروز شب گذشته موفق شد در مرحله فینال با نتیجه ۵ بر یک مقابل محمد نخودی به برتری برسد و طلای دیگری را به افتخارات خود اضافه کند.

باروز در این باره، گفت: احساس شگفت‌انگیزی دارم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که خدا خوب است، خانواده‌ام، مربیان و حریفان تمرینی‌ام هم همینطور. من به همه افرادی فکر می‌کنم که برای کمک به من برای رسیدن به این سکوی جهانی تلاش زیادی کردند. شما فقط می‌توانید مسابقات قهرمانی را ببینید و همین طور دو پاهای سخت و تعهد من را اما به ندرت می‌توانید ببینید که چه چیزی یک قهرمان را در پشت صحنه می‌سازد.

باروز که با ۷ طلای جهان و المپیک رکورد جدیدی ثبت و از جان اسمیت عبور کرده، گفت: از جان تشکر میککنم که به طور غیرمستقیم به من فشار آورد.

این ستاره کشتی آزاد جهان که از نخبگان این رشته محسوب می‌شود گفت که فعلا قصد بازنشستگی ندارد.

این کشتی‌گیر آمریکایی خاطرنشان کرد: قبل از هر مسابقه همیشه به خودم یادآوری می‌کنم که خودم این ورزش را انتخاب کردم. سخت است و ترسناک است اما من می‌دانم که خداوند من را با ابزارهای مناسب تجهیز کرده تا فردی باشم که می‌توانم این کار را مکرر انجام دهم.

باروز یادآور شد: من 34 ساله هستم و پدر ۴ فرزند. تقریباً یک دهه است که ازدواج کرده‌ام و هنوز در اوج بازی خود هستم.

بیشتر بخوانید: علی کریمی در کنار محرم اسرار کی‌روش/عکس خاص‌ترین تصویر از مبارزه کلاسیک حسن یزدانی و تیلور/عکس فوری؛ لیست تیم ملی اعلام شد

257 251

دسته بندی ها : خبرانلاین
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *