مدیرعامل پاس: فقط ۹۰۰ میلیون تومان از بدهی های ما باقی مانده است
منبع : طرفداری
مدیرعامل پاس از بدهی های این باشگاه می گوید.
به گزارش طرفداری، حمیدرضا عابری منصور، مدیرعامل پاس به ایرنا گفت:
بخش عمدهای از بدهیهای مالی باشگاه که بیش از ۲ میلیارد تومان بود نیز تسویه شده و درحال حاضر مجموع بدهی های باشگاه به شاکیان حدود ۹۰۰ میلیون تومان است.
وی خاطرنشان کرد:
تسویه کامل بدهیها یکی از سیاستهای اصلی باشگاه پاس همدان است تا از این پس بدون دغدغه در مسابقات حضوری موثر و موفق داشته باشیم.
مدیرعامل باشگاه پاس گفت:
در فصل جاری نیز تا به اینجا به تعهدات مالی خود در قبال اعضای تیم عمل کردهایم و امیدواریم شاهد نتایج مطلوبی در ادامه مسابقات باشیم.
وی ادامه داد:
ساختار باشگاه داری حرفهای به خوبی در تیم پاس همدان شکل گرفته و تلاش ما بازگشت این تیم به جایگاه اصلی خود است.
عابری منصور افزود:
حفظ آرامش، دوری از حواشی، برنامه ریزی برای تیمهای رده سنی پایه و حضور قدرتمند در فصل آینده مسابقات لیگ جزو برنامههای اصلی ما در سال جاری است.
تیم پاس هم اکنون در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور حضور دارد.












