بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مدیرعامل پاس: فقط ۹۰۰ میلیون تومان از بدهی های ما باقی مانده است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردین 1401 | 12:31

مدیرعامل پاس از بدهی های این باشگاه می گوید.

به گزارش طرفداری، حمیدرضا عابری منصور، مدیرعامل پاس به ایرنا گفت:

بخش عمده‌ای از بدهی‌های مالی باشگاه که بیش از ۲ میلیارد تومان بود نیز تسویه شده و درحال حاضر مجموع بدهی های باشگاه به شاکیان حدود ۹۰۰ میلیون تومان است.

وی خاطرنشان کرد:

تسویه کامل بدهی‌ها یکی از سیاست‌های اصلی باشگاه پاس همدان است تا از این پس بدون دغدغه در مسابقات حضوری موثر و موفق داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه پاس گفت:

در فصل جاری نیز تا به اینجا به تعهدات مالی خود در قبال اعضای تیم عمل کرده‌ایم و امیدواریم شاهد نتایج مطلوبی در ادامه مسابقات باشیم.

وی ادامه داد:

ساختار باشگاه داری حرفه‌ای به خوبی در تیم پاس همدان شکل گرفته و تلاش ما بازگشت این تیم به جایگاه اصلی خود است.

عابری منصور افزود:

حفظ آرامش، دوری از حواشی، برنامه ریزی برای تیم‌های رده سنی پایه و حضور قدرتمند در فصل آینده مسابقات لیگ جزو برنامه‌های اصلی ما در سال جاری است.

تیم پاس هم اکنون در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور حضور دارد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *