توبیخ کتبی بازیکن شهرداری گرگان
منبع : خبرگزاری ایلنا
کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال درباره تخلفات بازیکن شهرداری گرگان، رأی خود را صادر کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در خصوص رسیدگی به تخلفات رسول مظفری بازیکن تیم شهرداری گرگان در بازی مورخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ مقابل شیمیدر قم، تشکیل جلسه داد که رای صادره با توجه به گزارش ناظر مسابقه و نماینده فدراسیون و اظهار ندامت این بازیکن، با اتفاق نظر اعضا، توبیخ کتبی با درج در پرونده بود.
تیم شهرداری گرگان در سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال، ۲ بر صفر از شیمیدر قم پیش است و در صورت کسب یک پیروزی دیگر، راهی فینال خواهد شد.
انتهای پیام/












