مجیدی: تمام مسئولیت شکست با من است/ بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند
منبع : خبرگزاری میزان
خبرگزاری میزان – فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از دیدار استقلال مقابل نساجی مازندران در مرحله یکچهارم نهایی حذفی اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر میخوانید:
*به نساجی بابت برد تبریک میگویم و به بازیکنان تیمم خسته نباشید. از هوادارانمان عذرخواهی میکنم که نتوانستیم پیروز شویم.
*تمام مسئولیت شکست با من است و بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند. بازیکنانم بازی خوبی انجام دادند و ۱۲۰ دقیقه حاکم بازی و زمین بودیم و ۶-۵ موقعیت گلزنی هم داشتیم. بیشتر بخوانید: تداوم شکستناپذیری استقلال یا طلسمشکنی نساجی؟/ سکانس سوم از نبرد فرهاد و ساکت
انتهای پیام/












