بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مجیدی: تمام مسئولیت شکست با من است/ بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردین 1401 | 0:10

خبرگزاری میزان – فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از دیدار استقلال مقابل نساجی مازندران در مرحله یک‌چهارم نهایی حذفی اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید: 

*به نساجی بابت برد تبریک می‌گویم و به بازیکنان تیمم خسته نباشید. از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم پیروز شویم.

*تمام مسئولیت شکست با من است و بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند. بازیکنانم بازی خوبی انجام دادند و ۱۲۰ دقیقه حاکم بازی و زمین بودیم و ۶-۵ موقعیت گلزنی هم داشتیم. بیشتر بخوانید: تداوم شکست‌ناپذیری استقلال یا طلسم‌شکنی نساجی؟/ سکانس سوم از نبرد فرهاد و ساکت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *