بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گول نبی و تاج رو خوردیم/حسن روشن فدراسیون را آتش نمی‌زند

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۷

سپهر ستاری: پس از حواشی بسیار در نهایت فدراسیون فوتبال رای به برکناری دراگان اسکوچیچ از تیم ملی داد و کارلوس کی‌روش پرتغالی بار دیگر به نیمکت ایران برگشت. کی‌روش در زمان حضور در ایران موافقان و مخالفان بسیاری داشت و بازگشتش به ایران واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشته است.

حسن روشن یکی از مخالفان جدی کی‌روش در مدت 8 سال حضور در ایران بود و بارها از او انتقاد کرد. روشن که اخیرا هم از تصمیم فدراسیون برای بازگرداندن کی‌روش انتقاد کرده بود، در گفت و گو با خبرآنلاین در خصوص این اتفاق صحبت کرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ابتدا گفت: من به آقای تاج و نبی تبریک می‌گویم که با هر بدبختی بود به فدراسیون برگشتند. آن‌ها دوستان خوب ما هستند و متاسفانه من هم از آن‌ها حمایت کردم و حتما آن‌ها بهتر از ما می‌دانستند که کی‌روش را آوردند و امیدوارم در جام جهانی اتفاقات خوبی رخ دهد. 8 سال اینجا هیچ کاری نکرد و مقامی نیاورد و همه پول‌های ما را گرفت و دوباره می‌خواهد برگردد. در کشورهای آفریقایی هم او را نگه نداشتند و هیچ دستاوردی نداشت و حالا به خانه‌اش برگشته که هرچه پول هست به او بدهند و چیزی هم نگیرند.

روشن درباره برکناری اسکوچیچ و برخوردی که با او شد گفت: قبلا هم چنین کاری کردند که ایویچ را کنار گذاشتند. 70 درصد صعود تیم ملی به جام جهانی کار باقری و هاشمیان بود که در تیم آرامش برقرار کردند و مثل کی‌روش در هر بازی جنجال نداشتند. کی‌روش یک بار با تیم بزرگ بازی نکرد. در مورد کادر قبلی شخصیت و اخلاق رعایت نشد. باید به حال این فوتبال گریه کرد. من واقعا متاسف هستم. خود تاج و نبی بگویند او چه کاری کرده که تصمیم به بازگشتش گرفته‌اند؟ ما گول نبی و تاج را خوردیم که از آن‌ها حمایت کردیم. در ایران کسانی داریم که نگران یارانه هستند بعد ایشان می‌آید و پولش را راحت می‌گیرد. اینکه ایشان تیم را به جام جهانی برده که برانکو و بقیه هم بردند. حالا به ایران هم بیاید حتما طلبکار می‌شود. شاید این افراد با کی‌روش هم شریک باشند این حدس من است.

258 258

دسته بندی ها : خبرانلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *