بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هفته ششم ليگ برتر قبل از اردوی تیم ملی؛ آماده باش به لیگ برتری ها برای ۱۹ شهریور

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | ۸:۲۳

احتمال دارد بازی های هفته ششم لیگ بیست و دوم قبل آز اردوی تیم ملی انجام شود.

به گزارش طرفداری، وقتی سازمان لیگ تنها برنامه ۵ هفته رقابت های لیگ برتر بیست و دوم را اعلام کرد، گفته شد تصمیم بر این است که با هماهنگی دراگان اسکوچیچ بازی های لیگ برتر ۱۵ شهریور موقتا تعطیل شود تا سرمربی تیم ملی بلافاصله اردوی آماده سازی ملی پوشان را البته‌ در غیاب لژیونرها آغاز کند اما حالا گویا با توجه به فاصله زمانی مناسبی که از ۱۵ شهریور تا شروع فیفا دی ماه سپتامبر وجود دارد، سازمان لیگ تصمیم گرفته با هماهنگی دراگان اسکوچیچ بازی های هفته ششم ليگ برتر بیست و دوم را نیز قبل از آغاز اردوی تیم ملی برگزار کند.

طبق آخرین اخبار رسیده از سازمان لیگ، کمیته مسابقات به ۱۶ تيم ليگ برتر آماده باش داده برای بازی های هفته ششم در روزهای ۱۹ و ۲۰ شهریور اقدامات لازم نظیر تهيه بلیت سفر و رزرو هتل را انجام بدهند.

اگر فدراسیون فوتبال مخالفت جدی با این برنامه ریزی نداشته باشد  قرار است امروز برنامه بازی های هفته ششم لیگ برتر بیست و دوم ابتدا به باشگاه ها ابلاغ و سپس به صورت رسمی منتشر شود. مطابق شنیده های ما بازی های هفته ششم ۱۹ و ۲۰ شهریور برگزار می شود.

دراگان اسکوچیچ مخالف برگزاری بازی های هفته ششم قبل از فیفا دی سپتامبر بود و گویا حتی با دلخوری اعلام کرده حالا که سازمان لیگ حاضر نیست لیگ بیست و دوم را از ۱۵ شهریور تعطیل کند، او هم به کشورش می رود و حوالی آغاز فیفا دی به ایران برمی گردد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *