بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گلزن سابق پرسپولیس: یحیی باید شیخ را فیکس بازی دهد نه لوکادیا/ دیاباته برگ برنده پرسپولیس است/ به صدرجدول بودن تیم مان اعتماد نکنیم

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۶:۲۳

رحیم یوسفی، مهاجم اسبق پرسپولیس در گفتگو با خبر ورزشی، درباره حضور شیخ دیاباته در این تیم و دیگر مسائل مربوط به پرسپولیس اظهاراتی را مطرح کرد.

پیوستن شیخ دیاباته به پرسپولیس را چطور ارزیابی میکنید؟

به نظرم این یکی از انتخابات خوب پرسپولیس در این فصل بود. شیخ دیاباته می تواند برگ برنده پرسپولیس برای قهرمانی امسال باشد.

به نظر شما کدام یک از مهاجمان خارجی پرسپولیس باید در ترکیب حضور داشته باشند؟ هر دو یا یکی از آنها؟

من فکر می کنم شیخ دیاباته از لوکادیا بهتر باشد.

چطور؟

او هم با لیگ ایران آشناست، هم از نظر کلی بهتر است.

گلزن سابق پرسپولیس: یحیی باید شیخ را فیکس بازی دهد نه لوکادیا/ دیاباته برگ برنده پرسپولیس است/ به صدرجدول بودن تیم مان اعتماد نکنیم

فکر میکنید گل محمدی زوج هلندی – فرانسوی این دو نفر را در خط حمله به کار بگیرد؟

من دوست دارم یحیی طوری با آنها برخورد کند که بین شان رقابت به وجود بیاورد. من فکر می کنم دیاباته از عبدی و لوکادیا بهتر است. احساس می کنم لوکادیا هنوز آن چابکی لازم را ندارد. به همین خاطر اگر شیخ فیکس شود میتواند در خط حمله پرسپولیس کارآیی اش را نشان بدهد.

مهاجم هلندی پرسپولیس را در دیدار با نفت آبادان چطور دیدید؟

این بازیکن اضافه وزن دارد، هنوز جا نیفتاده و آن شوتی هم که زد و منجر به گل شد که البته باعث خوشحالی همه ماست که توپ پرسپولیس تور حریف را بلرزاند، اما اگر یک دروازه بان شش دانگ درون دروازه بود به جای آن که روی توپ اثر بگذارد آن را مهار می کرد. کار مثبت لوکادیا همان شوت بود و یک پاس به عقب در نیمه دوم. در غیر این صورت او آنطور که باید و شاید در خط حمله پرسپولیس در چشم نیست. مهاجم پرسپولیس باید فعال باشد و در همه جای ۱۸ قدم حضور پیدا کند. این بازیکن ساکن کار میکند که شاید به خاطر عقب بودن شرایط بدنی اش سایر نفرات است.

گلزن سابق پرسپولیس: یحیی باید شیخ را فیکس بازی دهد نه لوکادیا/ دیاباته برگ برنده پرسپولیس است/ به صدرجدول بودن تیم مان اعتماد نکنیم

وضعیت کلی پرسپولیس را چطور دیدید؟

بازیکنان پایشان می گرفت! البته پرسپولیس در نیمه اول خیلی خوب بود و تمام زورش را زد. به همین خاطر در نیمه دوم پای بچه ها می گرفت که نشان می‌دهد به خاطر دوران بدنسازی است. در نیمه دوم پرسپولیس افت کرد و همان کاری که در نیمه اول با صنعت می کرد را در نیمه دوم آنها تلافی کردند. ولی خب ما خوشبختانه گل دوم را هم زدیم و برنده شدیم.

حضور بانوان را چطور دیدید؟

همانطور که آقایان دوست دارند فوتبال را از نزدیک ببیند خانمها هم دوست دارند. اتفاق خوبی بود و خوشحالم برای خانم هایی که بالاخره توانستند فوتبال باشگاهی پرسپولیس را هم از نزدیک ببینند. البته این اولین بارشان نبود چون در لیگ قهرمانان آسیا به استادیوم رفته بودند.

درباره صدرنشینی پرسپولیس صحبتی دارید؟

این صدرنشینی ها قابل اعتماد نیست. چون ما ششم بودیم ولی با یک برد رفتیم صدر جدول! الان هم ممکن است باز دوباره با یک مساوی و یک نتیجه دیگر در سایر رقابت‌ها پرسپولیس پایین بیاید. به همین خاطر ما فقط باید به فکر برد و پیروزی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *