بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هاشمی نسب در حد و اندازه ای نبود که برایش استوری بگذارم/ کسی که پیراهن پرسپولیس را به پول بفروشد، احترامی بین ما ندارد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۳

بازی هفته گذشته پرسپولیس مقابل فولاد حواشی زیادی داشت. حاشیه اصلی این دیدار هم به مهدی هاشمی نسب مدافع سابق پرسپولیس برمی گشت که بعد از گذشت ۲۰ سال از انتقال جنجالی او به استقلال، هنوز هم مورد انتقاد هواداران پرسپولیس قرار می گیرد و شاهد فحاشی علیه او هستیم.

مربی فعلی فولاد قبل از شروع بازی در اقدامی عجیب و بعد از فحاشی هواداران پرسپولیس به او به سمت دروازه ای رفت که با پیراهن استقلال دروازه پرسپولیس را باز کرده بود. هاشمی نسب خط دروازه را بوسید و با این کار بیشتر از قبل هواداران پرسپولیس را تحریک کرد.

همچنین در بین دو نیمه و وقتی هاشمی نسب قصد داشت وارد تونل منتهی به رختکن شود، بعد از شعارهایی که پرسپولیسی‌ها علیه او دادند، حرکت زشتی انجام داد  و این احتمال وجود دارد که با محرومیت هم مواجه شود.

اما ۲ روز قبل از بازی در هتل اوین درگیری شدیدی بین سپهر حیدری و مهدی هاشمی نسب به وجود آمد که اگر دخالت چند بازیکن فولاد نبود، کار بیخ پیدا می کرد. از همین رو به سراغ سپهر حیدری رفتیم تا در این خصوص و البته شرایط این روزهای پرسپولیس گفت و گویی انجام دهیم. صحبت های کاپیتان سابق پرسپولیس را در ادامه می خوانید.

اول از ماجرای درگیری تو با مهدی هاشمی نسب در هتل شروع کنیم. ماجرا چه بود؟

اول بگویم اصلا نمی خواهم اسم این شخص را به زبان بیاورم. واقعا باید به حال این فوتبال تاسف خورد که چنین افرادی به خودشان اجازه می دهند هرچه که می خواهند بگویند و به هرکسی که دوست دارند، توهین کنند.  او  باید بداند که هرچه دارد از پرسپولیس و هوادارانش است و به واقع به این تیم و این هوادارانی که به آن ها توهین کرد،  مدیون است. ما در خانواده پرسپولیس برای کسی که به پیراهن تیم پشت کرده و آن را به پول فروخته و به تیم رقیب رفته احترامی قائل نیستیم. من برخوردی با این شخص دو روز قبل از بازی مقابل هتل اوین داشتم و بین ما درگیری رخ داد. او ناگهان وقتی من را دید ، به سمتم آمد و  گفت چرا احترام من را نگه نمی‌داری و برایش توضیح دادم که خانواده پرسپولیس برای شخصی مثل تو احترامی قائل نیست. بعد از آن هم آن حرکات زشت را در زمین انجام داد و واقعاً اگر کوچکترین  احترامی هم برای او  قائل بودم دیگر  نیستم.

دلیل ناراحتی هاشمی نسب چه بود؟

نمی دانم واقعا مشکلش با من چه بود؟. به من گفت چرا بر علیه من استوری گذاشتی ولی  من اصلا  برای او استوری نگذاشته بودم چون در حد و اندازه‌ای نبود که بخواهم برایش وقت بگذارم و کار این چنینی انجام دهم ولی بعد از توهینش به پرسپولیس و هواداران پرسپولیس دیگر سکوت جایز نبود و باید واکنش نشان می‌دادم.

در خصوص حواشی به وجود آمده در بازی قبل و مصاحبه تند هاشمی نسب در خصوص هواداران پرسپولیس چه صحبتی داری؟

هرکسی وقتی کاری انجام می دهد، باید عواقبش را هم در نظر بگیرد و همه چیز را بپذیرد.  اگر توهینی هم بوده مقصرش خود این شخص بوده است. وقتی حرکات تحریک آمیز و توهین آمیز انجام می‌دهد و مرتباً در مصاحبه‌هایش می‌گوید تیم خاص، تیم خاص و در بازی هم دروازه و تور را می‌بوسد و حرکات شنیع انجام می‌دهد طبیعتاً باید منتظر واکنش باشد.  هواداران پرسپولیس هرگز شروع کننده هیچ تنشی نبودند و نیستند و به هیچکس هم بی دلیل بی‌حرمتی نمی‌کنند. ضمن اینکه شاید اصلا چند تماشاگر نما بین تماشاگران باشند و توهین کنند و چطور این آقا به خودش اجازه میدهد به جامعه بزرگ هواداران پرسپولیس توهین کند؟. کسی که پیراهن پرسپولیس را به پول بفروشد، دیگر احترامی بین پرسپولیسی ها ندارد و این مسئله طبیعی است.

وقتی عکس کار زشت این آقا را خطاب به هواداران پرسپولیس دیدم، جا خوردم و کاملا به هواداران پرسپولیس حق دادم که واکنش نشان دهند.

پرسپولیس در دو بازی اول خود ۴ امتیاز را از دست داد. به نظرت دلیل این موضوع نگران کننده نیست؟

ببینید باید حداقل ۵ هفته بگذرد تا عیار واقعی تیم ها مشخص شود. درست است که این امتیازات خیلی مهم است ولی شک نکنید که تیم های دیگر هم خیلی امتیاز از دست خواهند داد و فکر می کنم از هفته دهم به بعد می توانیم بگوییم که چه تیم هایی مدعی قهرمانی هستند. ضمن اینکه پرسپولیس در خط حمله با کمبود بازیکن روبرو بود و همین موضوع کار را برای کادرفنی در دو بازی ابتدایی سخت کرده بود. درست است مهاجم باکارنامه ای مثل لوکادیا جذب شده ولی این اتفاق خیلی دیر افتاد و تا این بازیکن در تیم جا بیفتد چند هفته زمان می برد. ای کاش مدیران باشگاه خیلی زودتر لوکادیا را جذب می کردند که اگر این اتفاق رخ می داد، شرایط فرق می کرد. یا مثلا برای جذب دیاباته هم این اتفاق افتاد و من نمی دانم چرا پرسپولیس هر بازیکنی را که می خواهد ، فورا اسمش مطرح می شود و افرادی که به نوعی نزدیک به باشگاه هستند اسامی بازیکنان مدنظر تیم را لو می دهند. همین موضوع باعث می شود تا هم در مذاکرات مشکل به وجود بیاید و هم قیمت بازیکن زیاد شود و بعضی از ایجنت ها هم این وسط برای منفعت خودشان دست به هر کار می زنند.

آینده پرسپولیس را در این فصل چطور می بینی؟

من به این تیم امیدوارم و قطعا از هفته های بعد پرسپولیس در حد و اندازه های قهرمانی ظاهر خواهد شد. ضمن اینکه تیم ها جلوی پرسپولیس خیلی دفاعی بازی می کنند و تیم ما را پرس می کنند. از همین رو پرسپولیس همیشه باید پلن دوم هم داشته باشد تا مثل بازی با فولاد دچار مشکل نشود. شک نکنید کادرفنی ما آنقدر خوب و باهوش است که این مسائل را به خوبی مدیریت کند. به امید خدا پرسپولیس خیلی زود به صدر خواهد رسید و قهرمانی در پایان فصل برای ما خواهد بود.

یک پاسخ به “هاشمی نسب در حد و اندازه ای نبود که برایش استوری بگذارم/ کسی که پیراهن پرسپولیس را به پول بفروشد، احترامی بین ما ندارد”

  1. عبدالله گفت:
    0
    0

    اقای پرادعا
    می دانی که تو در مقابل هاشمی نسب سرطلایی هیچ عددی نیستی ؟
    شما در حد و اندازه های بزرگانی چون‌یرطلایی استقلال نیستی که حتی اظهار نطر کنید
    برید دنبال راهکار دیگری که خود را در رسانه ها مطرح کنید اقای بیکار و علاف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *