بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دردسر جدید سردار آزمون در لورکوزن

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۲

بایرلورکوزن بدترین شروع خود را در تاریخ رقم زده و از 4 بازی به 4 شکست رسیده است. آنها از جام حذفی نیز خیلی زود با شکست مقابل تیم دسته دومی کنار رفتند و در قعر جدول بوندس لیگا قرار دارند.

این هفته، لورکوزن در خانه مقابل هوفن‌هایم با 3 گل تحقیر شد و آزمون نیز شبی تاریک را تجربه کرد.

طبق گزارش فابریزیو رومانو، لورکوزن در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالاتی سعی دارد یک انتقال بزرگ رقم زند.

کلوم هادسون اودوی، ستاره انگلیسی چلسی در آستانه انتقال قرضی به لورکوزن قرار گرفته و این هفته (تا یکشنبه) احتمال می‌رود، انتقال این بازیکن نهایی شود.

ستاره انگلیسی باز هم در اندیشه‌های توخل قرار نگرفت و برای همین مصمم شد تا چلسی را ترک کند. او 2 پیشنهاد لیگ برتری نیز داشت ولی به چالش در تیم لورکوزن پاسخ مثبت داد.

هادسون اودوی یکی از استعدادهای برتر انگلیسی‌ها بود که در این سال‌ها در چلسی نتوانست آن را به منسه ظهور برساند. سال‌های پیش بایرن مونیخ شدیدا مشتری او بود.

بازیکن انگلیسی 21 سال سن دارد و در پست وینگر راست بیشتر بازی می‌کند. جایی که در لورکوزن کریم بلعربی و امینه عدلی بازی می‌کنند که اکنون مصدوم هستند. در بازی قبلی موسی دیابی که اساسا وینگر چپ است در بال راست بازی کرد و در سمت چپ آدام هلوژگ ایستاد.

با خرید هادسون اودوی می‌توان انتظار داشت که او به سمت راست برود و و جایگاه موسی دیابی که مهره مهم سیوانه محسوب می‌شود، تغییر کند.

هیچ کدام از این بازیکنان در پست پشت مهاجم تاکنون بازی نکرده‌اند ولی این احتمال وجود دارد که با توجه به عملکرد اخیر سردار ، تاکتیک سیوانه با توجه به خرید هادسون اودوی تغییر کند. این بازیکن در برخی مسابقات در چلسی در پست هافبک تهاجمی بازی کرد و سابقه وسط ایستادن را در پست پشت مهاجم را دارد.

باید دید سیوانه در خصوص انتقال هادسون اودوی چه اندیشه‌ای در سر دارد.

258 258

دسته بندی ها : خبرانلاین
برچسب ها : ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *