بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یاپ استام: اگر رونالدو خوشحال نیست، منچستریونایتد باید به او اجازه خروج بدهد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۳:۱۳

اخبار از مدت ها پیش در مورد میل کریستیانو رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد بوده است. خبرها متناقض است اما گفته می شود منچستریونایتد با خروج او مخالفت کرده؛ هر چند که اخیرا گفته می شود آنها موافق جدایی فوق ستاره پرتغالی هستند. به گزارش سان اسپورت، یاپ استام در مورد این شرایط گفت:

همه رونالدو را می شناسند و می دانند فصل گذشته و قبلا چه کارهایی برای یونایتد انجام داده است. بنابراین همه به او نگاه می کنند. اما اگر خوشحال نیست و قصد جدایی دارد، شما باید تصمیمی بر اساس مصلحت تیم بگیرید و بگویید: “درست است شاید بهتر باشد از هم جدا شویم” و به دنبال بازیکن دیگری باشید. بنابراین اگر او در رختکن واقعا قصد جدایی دارد و خودش نیست، یا تنها گوشه ای نشسته و در حال و هوای خوبی نیست، قطعا روی تیم و بازیکنان اثر می گذارد. 

او قبلا هم می دانست که قرار نیست در این فصل با یونایتد در لیگ قهرمانان بازی کند. بنابراین من فرض می کنم تن هاخ قبل از آنکه او کارش را شروع کند، با او گفتگویی داشته است. نمی دانم رونالدو از ابتدا خواهان جدایی بوده یا خیر. در غیر این صورت به نظر من باید زودتر تصمیم گرفته می شد. من درک می کنم که مربی می خواهد بازیکنی مانند رونالدو را حفظ کند زیرا او برای تیم و باشگاه ارزشمند است. اگر او خوشحال نیست، اگر عملکرد خوبی ندارد، پس گاهی بهتر است تصمیم متفاوتی گرفته شود؛ نه فقط بخاطر خودش، بلکه به خاطر تیم. 

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *