بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رایکا به نام دریای کاسپین بابل در لیگ آزادگان

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۹:۳۸

 

سرپرست تیم فوتبال بابل در لیگ دسته اول گفت دریای کاسپین بابل نام ثبت شده و قطعی نماینده بابل در لیگ دسته اول فوتبال کشور انتخاب شد.

 به گزارش طرفداری، سعید یوسفی امروز به ایرنا گفت:

نام جدید نماینده بابل در لیگ دسته اول دریای کاسپین بابل ثبت نهایی شده و در کمیسیون ماده ۵ هم به تصویب شده و ثبت نهایی رسیده است.

او گفت:

قرار بود این تیم با عنوان دریای بابل در فصل پیش رو فعالیت کند که مورد موافقت قرار نگرفت و در نهایت اسم دو سیلابی دریای کاسپین بابل ثبت و تایید نهایی شد.

یوسفی افزود:

در حال حاضر تیم دریای کاسپین در اردوی تهران به سر می برد و در یک دیدار تدارکاتی با پارس جنوبی با نتیجه مساوی بدون گل بازی را به  پایان برد .

سعید یوسفی بیان داشت:

تا قبل از بازی اول تیم دریای کاسپین بابل در لیگ دسته اول کشور که  شهریور ماه در مقابل سایپا  تهران برگزار می‌شود دو دیدار تدارکاتی دیگر با تیم های فوتبال خوشه طلایی و پیکان تهران هم برگزار می‌کنیم تا با آمادگی کامل به مصاف بازی فصل پیش رو برویم.

وی گفت:

تمام تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم آن است که دریای کاسپین بابل با قدرت در بازی های فصل جدید حاضر شود و ضمن دفاع از اعتبار فوتبال مازندران دل هزاران هوادار بابلی را شاد کند.

تیم فوتبال دریای کاسپین بابل در فصل گذشته با عنوان  رایکای بابل فعالیت می کرد که با ۳۸ امتیاز تنها با اختلاف یک امتیاز از خطر سقوط به دسته دوم در امان ماند و در فصل پیش رو با مالک و کادر فنی جدید با عنوان دریای کاسپین بابل فعالیت می کند.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *