بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دسته‌گل جدید مدیرعامل سابق استقلال؛ ناتوان حتی در مدیریت درخت!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۸

به گزارش طرفداری؛ مجموعه ورزشی انقلاب به عنوان یک باشگاه مجهز و معتبر در شمال شهر تهران، یکی از قدیمی‌ترین کمپلکس‌های ورزشی فعال در پایتخت کشور بوده که بسیاری از تیم‌های ملی و باشگاهی در این مجموعه تمرینات آماده‌سازی و اردوهای مهم پیش از اعزام‌های‌شان را پشت سر می‌گذارند و بسیاری از جلسات مهم مدیریت ورزشی هم در ابنیه این مجموعه قدیمی برگزار می‌شود.

حفظ و صیانت از تمامیت این مجموعه مهم ورزش ایران که تحت نظر شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی کشور هم هست، قطعاً برای وزارت ورزش و جوانان اهمیت بسیاری خواهد داشت اما صبح امروز یک خبر عجیب تعجب و حیرت بسیاری پدید آورده. یک مقام آگاه در شورای شهر تهران مدعی شده که ۳۰ اصله درخت در این مجموعه ورزشی قطع شده‌اند و اطلاع دقیقی از علت قطع و عاملین آن در دست نیست.

این مقام آگاه هم‌چنین عنوان داشت: طی بازدیدهایی که از مجموعه ورزشی انقلاب داشتم، متوجه شدم که حدود ۳۰ اصله درخت در این مکان قطع شده. من موضوع را به شهرداری منطقه اعلام کردم و منتظر گزارش هستم. قطع درختان باید به صورت جدی پیگیری شود تا کسی نتواند خلاف قانون کاری انجام دهد.

یکی از درختان قطع شده در مجموعه ورزشی انقلاب تهران

به‌نظر می‌رسد مدیریت فشل و ناتوان مدیرعامل سابق باشگاه استقلال بر این مجموعه حیاتی و استراتژیک ورزش ایران یکی از مهم‌ترین عواملی است که در چنین خسران و اتفاق تأسف‌برانگیزی نقش اول را داشته. پرونده آندره‌آ استراماچونی هم که در زمان مدیریت امیرحسین فتحی بر باشگاه استقلال تحمیل شد، گواه دیگری بر اشتباهات خسارت‌بار و زیان‌ده این مدیر دولت پیشین است.

پیش از این هم صحبت‌هایی درباره غیبت بیش از ۲ هفته‌ای وی در مجموعه ورزشی انقلاب شنیده شده بود و حالا هم خبر قطع ۳۰ اصله درخت ارزش‌مند و حداقل با ۲۰ تا ۳۰ سال سن، قطعاً تبعات بدی برای مدیریت مجموعه و در نهایت شرکت توسعه و وزارت‌خانه خواهد داشت.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *