بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تصویری از اتاق وحشت «شکارچی زنان» که به دست دادگاه رسید/ ستاره فوتبال در این عمارت تجاوز می‌کرد!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۲

بنژامن مندی به ۱۰ مورد تجاوز علیه هفت زن بین اکتبر ۲۰۱۸ تا آگوست ۲۰۲۱ متهم است. او هشت مورد تجاوز جنسی، یک مورد آزار جنسی و یک مورد تلاش برای تجاوز جنسی را رد کرده است. ساها به هشت مورد تجاوز جنسی و چهار مورد آزار جنسی به هشت زن متهم است که او نیز آنها را رد می‌کند.

با شروع اولین روز محاکمه، به هیئت منصفه فیلم هوایی از عمارت بزرگ و دورافتاده مندی در چشایر، در ۱۷ مایلی جنوب مرکز منچستر، نشان داده شد. دادستان «تیموتی کری» گفت که نزدیک‌ترین روستا به این خانه در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای از آن قرار دارد. او گفت: «این خانه ایزوله و دورافتاده بود، یا اینکه بسیاری از شاهدان اینطور تصور می‌کردند. و وقتی وارد خانه می‌شدند درها قفل می‌شد و همگی دچار وحشت می‌شدند.» آنها به محض ورود زنان تلفن‌های همراهشان را می‌گرفتند. همچنین به اعضای هیئت منصفه فیلمی از داخل عمارت نشان داده شد.

تصویری از اتاق وحشت «شکارچی زنان» که به دست دادگاه رسید/ ستاره فوتبال در این عمارت تجاوز می‌کرد!

دادگاه شنید که چطور مندی و ساها قربانیان خود را در اتاق می‌بستند. گفته‌ شد که زنان در اتاق مطالعه یا مستر قرار داده می‌شدند که این اتاق‌ها قفل‌های ویژه‌ای داشت. در واقع چنین مکانیزم قفلی برای پناهگاه خانگی استفاده می‌شود که ساکنین در صورت حمله سارقین بتوانند در آن پناه بگیرند. و قفل‌ها به هیچ وجه از بیرون باز نمی‌شوند و فقط از داخل باز می‌شوند. آقای کری به هیئت منصفه گفت فقط کسی که وارد باشد می‌تواند این قفل‌ها را باز کند. بسیاری از قربانیان در آن زمان فقط ۱۷ یا ۱۸ ساله بودند.

مندی در ماه آگوست دستگیر و به مدت ۱۳۴ روز بازداشت بود و در ماه ژانویه به قید وثیقه آزاد شد.

دادگاه همچنان ادامه دارد…

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *