بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

این تیم شعبه دوم پرسپولیس است!/ نبرد آزادی هیجان‌انگیز می‌شود

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۸

با پیوستن دو بازیکن فصل گذشته پرسپولیس به فولاد خوزستان، تعداد بازیکنان پرسپولیسی این تیم به عدد ۶ رسید! با پیوستن سعید آقایی و احسان پهلوان به فولاد خوزستان جمع شاگردان پرسپولیسی جواد نکونام جمع شد!

در تیم فعلی فولاد خوزستان شهاب گردان، وحید حیدریه، ساسان انصاری، مهدی شیری، سعید آقایی و احسان پهلوان سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در سال‌ها گذشته داشته‌اند. دیدار روز جمعه دو تیم جدای از حساسیت‌های موجود از حیث برخورد این ۶ بازیکن با تیم‌های سابق خود می‌تواند حاوی صحنه‌های جذابی باشد.

لازم به یادآوری است؛ در سالیان گذشته بازیکنان زیادی بین تیم‌های پرسپولیس و فولاد جابه جا شده‌اند، که همین موضوع باعث شده است در سال‌های گذشته برخی فولاد را تیم دوم پرسپولیس بدانند، هر چند فولادی‌ها این موضوع را درست نمی‌دانند و محمد علوی سرپرست تیم فولاد که خود سابقه پوشیدن پرسپولیس را در کارنامه دارد به این موضوع واکنش نشان داد و گفت فولاد یک شخصیت مستقل دارد اما آنچه مشخص است با نگاهی به تاریخچه حضور بازیکنان در این دو تیم نشان می‌دهد که پرسپولیس و فولاد صاحب مردان مشترکی در سال‌های اخیر بوده‌اند.

مردان مشترک دو تیم در سال‌های گذشته و کنونی را مرور می‌کنیم:

دروازه‌بان‌ها: میثاق معمارزاده، سوشا مکانی، شهاب گردان

مدافعان: یحیی گل محمدی، نعیم سعداوی، حسین کعبی، محمدرضا خانزاده، وحید حیدریه

خط میانی: حسین عبدی، سید محمد علوی، عادل کلاه کج، میثم سلیمانی، مهدی دغاغله، پژمان جمشیدی، میلاد نوری، محسن مسلمان، امیرحسین فشنگچی، سروش رفیعی، روح الله سیف الهی،، شهاب کرمی، فرشاد احمد زاده

خط حمله: بهنام سراج، محمد قاضی، فرزاد حاتمی، غلامرضا رضایی، رضا نوروزی، ساسان انصاری

سرمربیان: افشین قطبی، وینگو بگوویچ و محمد مایلی کهن، نعیم سعداوی(مربی در پرسپولیس، مربی و سرمربی در فولاد) و یحیی گل محمدی!

گفتنی است در سال‌های اخیر و پس از سرمربیگری جواد نکونام در فولاد خوزستان همواره شاهد رقابت‌های حساس و نفسگیری میان او و یحیی گل محمدی بوده‌ایم. این دو بازیکن با سابقه تیم ملی که در تیم ایران با یکدیگر همبازی نیز بوده‌اند حالا جزو مربیان موفق فوتبال کشورمان به شمار می‌روند و رقابت پنهانی نیز با یکدیگر دارند. جالب آن که هم جواد نکونام و هم یحیی گل محمدی در هفته اول لیگ برتر به ترتیب برابر تیم‌های صنعت نفت آبادان و ذوب آهن به تساوی بدون گل رسیدند.

حالا سرمربیان سرشناس پرسپولیس و فولاد خوزستان به دنبال پیروزی و برتری در این دیدار نفسگیر هستند تا در هفته دوم از صدر جدول لیگ برتر فاصله نگیرند.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *