بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تیمو ورنر: خیلی در این مورد فکر کردم که چه می‌شد اگر به بایرن مونیخ می‌رفتم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۳

موضوع انتقال تیمو ورنر به بایرن مونیخ قبل از آنکه به چلسی برود بسیار داغ و پرحاشیه بود. ورنر یکی از مواردی بود که هانسی فلیک و حسن صالح حمیدزیچ بر سر او با یکدیگر اختلاف داشتند. فلیک در حالی که ترجیح می‌داد ورنر را در تیم خود داشته باشد، اما حمیدزیچ به جذب لروی سانه علاقه داشت.

 طرفداری | هر چند که خود ورنر در همان زمان به اخبار مربوط به انتقالش به بایرن مونیخ واکنش نشان داد و اعلام کرد ترجیحش انتقال به باشگاهی خارج از آلمان است که این صحبت‌های ورنر نیز با انتقاد مدیر عامل وقت بایرن مونیخ یعنی کارل هاینتس رومنیگه همراه شد. حال تیمو ورنر که پس از گذشت دو سال به لایپزیش بازگشته، در مصاحبه با بیلد در مورد علاقه هانسی فلیک به خودش در آن زمان صحبت کرده است. ورنر در این‌باره گفت:

خیلی در این مورد فکر کردم که چه می‌شد اگر… اما هانسی سال بعدش از بایرن مونیخ رفت و هیچکس نمی‌داند اوضاع چگونه پیش می‌رفت. مسیری که طی کردم برای من عالی بود. با این حال در نیم سال گذشته زیاد بازی نکردم.

 بیش‌تر بخوانید:  ورنر: اگر قرار باشد لایپزیش را ترک کنم، ترجیح می‌دهم به جای بایرن مونیخ، به باشگاهی در خارج از آلمان بپیوندم

رومنیگه: بوندس لیگا میلیاردها بیننده خواهد داشت؛ تا به حال چیزی شبیه صحبت‌های ورنر ندیده بودم

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *