بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وضعیت عجیب تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال در فاصله ۱۰ روز تا شروع/ یک باشگاه با ۲ تیم؛ یک باشگاه بدون تیم

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۱
– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال از روز پنجم شهریور آغاز می‌شود. با این حال تکلیف یکی از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها مشخص نیست و دو تیم برای شرکت در مسابقات با یکی از سهمیه‌ها تلاش می‌کنند!

تیم استقلال ملاثانی که ظرف دو سال گذشته در لیگ یک به میدان می‌رفت، دچار یک مشکل حقوقی شده و دادگاه استان فارس، مالکیت باشگاه را به مهدی علیزاده (یکی از طرفین پرونده) واگذار کرده است. علیزاده امتیاز استقلال را به پرسپولیس خوزستان فروخته، اما طرف دیگر پرونده (سیدسلطان حسینی) امیدوار است با استقلال ملاثانی وارد لیگ دسته اول شود.

لیگ دسته اول فوتبال , استقلال ملاثانی , تیم فوتبال شهر خودرو ,

عزیز فریسات پس از انتخاب به‌عنوان سرمربی پرسپولیس خوزستان

این در شرایطی است که پرسپولیس خوزستان، عزیز فریسات را به‌عنوان سرمربی جدید خود برگزیده و تمرینات تیم در اهواز ادامه دارد. استقلال ملاثانی نیز اردویی تدارکاتی در تهران برپا کرده و با سرمربیگری ابراهیم اشکش، آماده شرکت در لیگ یک می‌شود.

مالک استقلال ملاثانی: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نمی‌خواهند مسئله باشگاه ما را جمع کنند

عزیز فریسات درباره وضعیت پرسپولیس ملاثانی، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: ما تمرینات را آغاز کردیم و فکر می‌کنم تکلیف این موضوع ظرف امروز و فردا مشخص می‌شود. سایت سازمان لیگ همین یکی دو روز باید باز شود تا قرارداد بازیکنان را ثبت کنیم. ما تمرینات خود را در اهواز دنبال می‌کنیم و احتمالاً اردویی در تهران برپا خواهیم کرد. ما قراردادهای داخلی را بسته‌ایم و آن را همین روزها ثبت می‌کنیم.

اشکش هم در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: این پرونده مربوط به لیگ دسته سوم است و پرسپولیس خوزستان مجوز کمیسیون ماده پنج را برای تیمداری ندارد. استقلال ملاثانی نماد ورزش شهرستان است و با قدرت به کارش ادامه می‌دهد. شورای تأمین و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اعلام کرده‌اند استقلال ملاثانی نماینده خوزستان خواهد بود. قراردادهای ما در هیئت فوتبال شهرستان باویه ثبت شده است و باید به ثبت هیئت فوتبال استان هم برسد.

لیگ دسته اول فوتبال , استقلال ملاثانی , تیم فوتبال شهر خودرو ,

ابراهیم اشکش سرمربی تیم استقلال ملاثانی در تمرینات این تیم

شرایط برای شهر خودرو اما واژگونه است. نماینده استان خراسان رضوی پس از سقوط به لیگ دسته اول درگیر مشکلات مدیریتی شده است و مالکان باشگاه هنوز نتوانسته‌اند امتیاز تیم خود را به مجموعه دیگری واگذار کنند.

اسماعیل حیدرپور مدیرعامل باشگاه شهر خودرو در گفت‌وگو با تسنیم خاطرنشان کرد: با سه گروه برای واگذاری امتیاز تیم مذاکراتی داشته‌ایم که هنوز چیزی قطعی نشده است و اگر یکی از مجموعه‌ها به تعهدات خود عمل کنند، تصمیم نهایی ظرف 48 ساعت آینده گرفته می‌شود. برخی بازیکنان از سال‌های گذشته با ما قرارداد دارند و در تیم خواهند ماند.

مدیرعامل شهر خودرو: اتفاقی که برای مشکی‌پوشان رخ داد، برای ما تکرار می‌شود

امتیاز تیم قشقایی شیراز پیش‌تر به باشگاه چادرملوی اردکان یزد واگذار شده بود و امتیاز شاهین بندرعامری در آستانه واگذاری به خلیج فارس ماهشهر قرار دارد.

انتهای پیام/

 
 

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *