بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برگزاری جلسه مسئولان آسیایی موی‌تای با حضور نماینده ایران

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۱

به گزارش خبرنگار مهر، در این جلسه که با حضور «استفان فوکس » نایب رئیس «گایسف » و دبیر کل فدراسیون بین المللی موی تای در کوالامپور برگزار شد، حاضرین ضمن تمجید از عملکرد این نهاد ورزشی در نشر و گسترش موی تای در قاره آسیا، بر ضرورت حفظ استقلال و یکپارچگی فدراسیون‌های عضو و حمایت کمیته‌های ملی المپیک کشورها از آنها برای اجرای دقیق، منظم و هرچه بهتر برنامه‌های از پیش تعیین شده تاکید کردند.

ارائه گزارش رقابت‌های موی تای قهرمانی بزرگسالان جهان در ابوظبی، تشریح روند برگزاری مسابقات جوانان جهان در مالزی و همچنین بحث و بررسی در مورد رویدادهای مهم پیش رو از جمله بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی ۲۰۲۳ در تایلند، بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ناگویا ژاپن و بازی‌های ساحلی ۲۰۲۳ کامبوج، از مهمترین موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

در این جلسه جواد نصیری به سبب عملکرد موفق خود در راه اندازی فدراسیون غیر دولتی موی تای در ایران و رعایت برابری جنسیتی در تمام رویدادهای این رشته مورد تشویق قرار گرفت.

طارق المحیری نماینده رئیس FAMA و دبیر فدراسیون موی تای امارات، جواد نصیری نایب رئیس فدراسیون آسیایی و نماینده IFMA در ایران، «داتو شهناز عزمی» نایب رئیس FAMA و رئیس فدراسیون موی تای مالزی و همچنین جمعی از رؤسای فدراسیون‌های موی تای کشورهای آسیایی تشکیل شد،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *