بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نشست دبیرکل فدراسیون با مسئولين مالى و دپارتمان داورى فيفا

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۸

دبيركل فدراسيون فوتبال با مسئولين امور مالى و دپارتمان داورى فيفا ديدار و گفتگو كرد.

 

به گزارش طرفداری و به نقل از سايت رسمى فدراسيون فوتبال حسن كامرانى فر دبيركل فدراسيون در ادامه نشست هاى مشترك با مسئولين فدراسيون جهانى فوتبال با اعضاى دپارتمان داورى همچنين مسئولين امور مالى فيفا ديدار و گفت و گو كرد.

فهرست داوران بين المللى فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلى ايران، دوره هاى آموزشى داورى همچنين راه اندازى VAR در ايران، شركت هاى مورد تاييد و آغاز آموزش داوران در پروژه كمك داور ويديويى از جمله موضوعاتى بود كه در اين جلسه مورد بررسى قرار گرفت و مذاكرات مثبتى در اين خصوص انجام شد.

كلوديو مسئول اجرايى دپارتمان داوران فيفا از مسئولين داورى جام هاى جهانى ٢٠١٠ و ٢٠١٤ در ادوارى كه كامرانى فر نيز از نمايندگان داورى ايران در اين ادوار از رقابت بود نیز در اين نشست حضور داشت.

كامرانى فر همچنين در ادامه ديدارها و نشست هاى خودش با مسئولين بخش مالى فيفا نيز جلسه مشتركى را در خصوص راه هاى انتقال پول بلوكه شده فوتبال ايران و پروژه هاى عمرانى فدراسيون با توجه به مشکلات و موانع موجود برگزار كرد و مذاکرات خوبی در این خصوص صورت گرفت که با پیگیری امور بین الملل فدراسیون فوتبال و تعامل مسئولین امور مالی فیفا دنبال خواهد شد.

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *