بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اعترافات اسطوره قرمزها ادامه دارد/ به هیچ زنی وفادار نبوده‌ام!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۷:۳۲

رایان گیگز قبلاً گفته بود که چه در رابطه باشد چه نباشد قادر به مقاومت در برابر زنان جذاب نیست و اعتراف کرد که بارها به همسر سابقش «استیسی گیگز» و سایر زنانی که با آنها رابطه داشته دروغ گفته است. با این حال تاکید کرد که هرگز و تحت هیچ شرایطی هیچ زنی را مورد تجاوز و آزار و اذیت قرار نداده است.

وکیل دادگستری از او پرسید: «آیا تا به حال به هیچ زنی وفادار بوده است؟ و او گفت: «نه». پرسید: «آیا به همسر سابق و دختران دیگر دروغ گفته است؟» و گیگز پاسخ داد: «بله.. بارها».

او در بیانیه‌ای که چند ساعت پس از دستگیری به پلیس ارائه کرده بود حمله عمدی یا آسیب‌رسانی به نامزد سابقش را صراحتاً رد کرد. او و کیت هر دو در زمان آشنایی با یکدیگر متاهل بودند. کیت شش ماه بعد طلاق گرفت اما رایان تمایلی به طلاق از همسرش نداشت تا اینکه استیسی در ماه می ۲۰۱۶ متوجه خیانت رایان شد و او را ترک کرد.

در شب دستگیری، او و کیت با هم دعوا کردند و گیگز ادعا می‌کند که کیت اول به او حمله کرد و وقتی رایان سعی کرد با پلیس تماس بگیرد سرش به صورت کیت برخورد کرد.

اعترافات اسطوره قرمزها ادامه دارد/ به هیچ زنی وفادار نبوده‌ام!

در بیانیه گیگز آمده: «متأسفانه من و کیت بر سر تلفن همراه من که دست کیت بود درگیر شدیم. در جریان درگیری او با صورت به سر من برخورد کرد و لبش خونریزی کرد. ممکن است او و خواهرش را در جریان درگیری گرفته باشم اما به هیچ وجه قصد ضربه و آسیب فیزیکی در کار نبوده است.»

گیگز ۴۸ ساله گفت که وقتی از کیت و خواهرش اِما خواست تا خانه‌اش در ورسلی منچستر بزرگ را ترک کنند و آنها نپذیرفتند، تنش‌ها بالا گرفت. اما او آسیب بدنی، رفتار کنترلی و اجباری نسبت به کیت و حمله به اِما یا کتک زدن او را انکار می‌کند.

شواهدی از آسیب‌های فیزیکی وارد شده به کیت در طول رابطه چند ساله آنها در دادگاه موجود است.

و دادگاه همچنان ادامه دارد…

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *