بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

والیبال جوانان آسیا| جوانان ایران سومین تیم حاضر در منامه

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۳

 

جوانان ملی‌پوش ایران به عنوان سومین تیم وارد شهر منامه محل برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی آسیا شدند.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیست‌ و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 20 سال آسیا از روز یکشنبه 30 مرداد به میزبانی منامه در کشور بحرین آغاز می‌شود و به مدت هشت روز پیگیری خواهد شد.

ملی‌پوشان ساعت 10:30 شب دوشنبه 24 مرداد به منامه رسیدند و امروز بعدازظهر تمرینی سبک خواهند داشت تا با توجه به پروازی که پشت سر گذاشتند ریکاوری شوند.

ژاپن و قطر دو تیمی هستند که پیش از تیم ملی والیبال ایران به شهر منامه رسیده بودند.

شاگردان مومنی‌مقدم پنج روز تا شروع مسابقات فرصت دارند تا ضمن هماهنگ شدن با شرایط آب و هوایی کشور بحرین با پیگیری تمرینات برای این رقابت‌ها آماده‌تر شوند.

عرشیا بهنژاد، پندار مومنی‌مقدم، امیرمحمد گلزاده، متین جعفری، سجاد جلوداریان، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی، مهدی بیاتی، مبین نصری، یونس جوان، پوریا حسین‌خانزاده و پوریا حسین‌پور بازیکنان تیم ملی والیبال جوانان ایران در این رقابت‌ها هستند.

امیرمهدی نفر (سرپرست)، رضا مومنی‌مقدم (سرمربی)، پیمان اکبری (مدیر فنی)، مهران زارع، علی فتاحی و محمد منصوری (مربیان)، عرفان مداح (فیزیوتراپ)، محسن سیاه‌دوش (آنالیزور)، چالاک محمدرحیمی (ماساژور) به عنوان کادر فنی همراه تیم ملی جوانان به بحرین سفر کردند و سائد جدیدالاسلام در تهران به آنالیز حریفان پرداخته و اطلاعات را برای کادر فنی ارسال خواهد کرد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *