بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

علی عطایی و تلاش برای ماندن در باشگاه پرسپولیس

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۸

معاون باشگاه پرسپولیس که چندی پیش به عنوان سرپرست یک تیم لیگ یکی انتخاب شده بود، همچنان تمیال دارد در پرسپولیس ماندگار باشد.

به گزارش طرفداری، هفته گذشته اعلام شد باشگاه چادرملوی یزد، علی عطایی، معاون اداری، مالی و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس را به عنوان سرپرست این باشگاه انتخاب و معرفی کرده است.

این در حالی است که علی عطایی همچنان تمایل زیادی دارد در باشگاه پرسپولیس به مسئولیت خود ادامه دهد. او که در انتخابی عجیب از زمان جعفر سمیعی به یک باره وارد باشگاه پرسپولیس شد، امور مختلفی را در این باشگاه پیگیری کرده و دوستان رسانه ای و مجازی زیادی نیز پیدا کرده است. به گونه ای که طی این مدت و در حالی که تمام ارکان باشگاه پرسپولیس از مدیرعامل گرفته تا مدیران کانون هواداران به نقد گرفته شدند، هرگز نام علی عطایی برای نقد مطرح نشد! آن هم در شرایطی که پرسپولیسی ها طی دو فصل اخیر بابت جذب اسپانسر به شدت ضعیف عمل کرده اند.

به هر روی هنوز معارفه رسمی علی عطایی در باشگاه یزدی انجام نشده و گویا عطایی نیز دوست دارد تا آن زمان همچنان در پرسپولیس به کار خود ادامه دهد و به همین دلیل او طی یک ماه آینده نیز همچنان روی صندلی خود در باشگاه پرسپولیس خواهد نشست.

باید در درنهایت عطایی در پست معاون اداری، مالی و پشتیبانی، بالاخره پروژه‌های نیمه‌کاره اش مانند جذب اسپانسر، انتخاب کارگزار، بدهی مالیاتی و … به سرانجام می رساند یا قرار است مدیر جانشین او به این وضعیت پایان دهد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *