بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرگردانی ادامه دار شرزود تمیروف؛ مهاجم سرخ ها بالاخره جدا می شود؟

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۳

مهاجم ازبک و جوان پرسپولیس هر روز تحت تاثیر شایعه ای جدید قرار دارد.

به گزارش طرفداری، تمیروف که همچنان در بازی های رسمی گل نمی زند و گلزن اول سرخ ها در بازی های دوستانه است، به شدت از نظر روحی تحت فشار است و هر روز نیز با شایعه جدیدی روبرو می شود.

جدیدترین شایعه نیز کنار گذاشتن او از لیست پرسپولیس و جذب مهاجم دیگری است. اگرچه رضا درویش شب گذشته تاکید کرد تمیروف فعلا در مجموعه است اما واقعیت این است که یحیی گل محمدی خواهان جذب مهاجم خارجی جدید شده و این یعنی جدایی تمیروف! به همین دلیل نیز مهاجم جوان سرخ ها در اقدامی تازه باشگاه پیکان را فالو کرده تا حواشی مجازی او پس از فالو کردن باشگاه استقالال چند برابر شود.

اگرچه گروهی معتقدند این اقدام ها به واسطه دخالت ایجنت اوست اما هرچه هست تمیروف آن قدر از نظر روحی تحت فشار است که دست به هر اقدامی می زند. به هرحال او مدتها با تیم تمرین و حتی شماره پیراهن نیز دریافت و در بازی اول تیمش نیز بازی کرده اما همچنان می بیند که هر روز احتمال می رود از پرسپولیس کنار گذاشته شود. آن هم درحالی که تنها چند روز تا پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده است.

البته که هنوز به تمیروف درباره مازاد شدن حرفی زده نشده و درویش نیز برای حفظ روحیه او شب قبل در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر تاکید کرد تمیروف فعلا در مجموعه پرسپولیس به کار خود ادامه می دهد. به هرحال او خوب می داند تا جذب مهاجم جدید، این مهاجم جوان  باید در تمرینات و مسابقات حضور پیدا کند و بهتر است بیش از این با روحیه او بازی نشود، اما خود تمیروف هم خوب می داند با این وضعیت دیر یا زود جدایی اش از پرسپولیس به او ابلاغ خواهد شد.

موضوع زمانی جالب تر می شود که تا همین چند هفته قبل تمیروف پیشنهادهای خوبی داشت. او مورد توجه تیم های نفت آبادان، پیکان، ذوب آهن و نساجی بود اما تاکید یحیی به حفظ او باعث شد نفت آبادان بی خیال این بازیکن شود، نساجی مهاجم خارجی بگیرد و ذوب اهن ظاهرا دیگر مایل به جذب او نداشته باشد و در این شرایط تنها باشگاهی که همچنان مشتری این مهاجم باقی مانده، باشگاه پیکان است.

به هر روی هرچه هست باشگاه پرسپولیس تا 30 مرداد بیشتر فرصت ندارد. آخرین روز نقل و انتقالات یکشنبه 30 مرداد است و باید دید تکلیف تمیروف در این مدت مشخص خواهد شد یا نه. هرچند که پرسپولیس جای خالی دارد و پس از این تاریخ می تواند بازیکن آزاد بگیرد اما تا یکشنبه باید تکلیف تمیروف مشخص شود.

 

بیشتر بخوانید:

اقدام بحث برانگیز مهاجم پرسپولیس؛ تمیروف، صفحه پیکان را فالو کرد

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *