بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شماره پیراهن برای این ستاره استقلالی مهم نیست

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۲

در صورتی که مجوز بازی این بازیکن از سوی فدراسیون فوتبال پرتغال صادر شود این بازیکن در بازی با ملوان تیم آبی را همراهی خواهد کرد. به خصوص که جعفر سلمانی در بازی با سپاهان در پست وینگر چپ بازیکن  خوبی نشان نداد.

نکته جالب در تمرین تیم آبی ها برتن کردن پیراهن شماره ۵ از سوی محمد محبی است. پیراهنی که معمولا مدافعان برتن می کنند. محمد محبی در حالی این شماره را برای بازی انتخاب کرده است که در تیم سانتاکلارا پیراهن شماره ۳۰ را برتن می کرد.

از آنجایی که محمد محبی به عنوان آخرین نفرات به اردوی تیم آبی اضافه شده است به نظر می رسد شماره پیراهن دلخواه او پیش تر از سوی دیگر بازیکنان تیم آبی گرفته شده است.

با این حال او در واکنش به این موضوع که چرا شماره ۵ را برای بازی انتخاب کرده است گفت که شماره پیراهن برای او مهم نیست. مهم این است که ارایه گر بازی خوبی در ترکیب آبی ها باشد و به اردوی تیم ملی برگردد.

محمد محبی در زمان مربیگری مارک ویلموتس یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی بشمار می رفت اما بعد از مصدومیت جزیی توسط اسکوچیچ خط زده است و اکنون مدت هاست به اردوی تیم ملی دعوت نمی شود. در حالی که خیلی ها پیش بینی می کنند با دور شدن علیرضا جهانبخش از روزهای خوب بار دیگر محمد محبی شانس دعوت به اردوی تیم ملی را پیدا خواهد کرد.  

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *