بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

روزی که ملوان، استقلال را ۵تایی کرد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۸

استقلال و ملوان روز ۲۹ تیر ۱۳۵۲ یعنی ۴۹ سال و ۲۵ روز قبل برای اولین بار به مصاف هم رفتند و در این دیدار استقلال در بندر انزلی ۵-۱ میزبان خود را شکست داد.

در اولین بازی ۲ تیم، استقلال ستارگانی مثل ناصر حجازی، منصور پورحیدری، عباس نوین روزگار، جواد الله‌وردی، عزت جانملکی، اکبرکارگر جم، علی جباری، جواد قراب، کارو حق وردیان، حسن روشن، پرویز مظلومی، غلامحسین مظلومی و رضا عادلخانی را در اختیار داشت و در ترکیب تیم ملوان هم نفراتی مثل بهمن صالح نیا، نصرت ایراندوست، غفور جهانی، علی نیاکانی، منوچهر ناوران، قادر عزت اللهی و… بازی می‌کردند.

۳ مهاجم اصلی تیم استقلال یعنی حسن روشن، غلامحسین مظلومی و رضا عادلخانی در این بازی گل زدند و ۲ گل دیگر استقلال را علی جباری کاپیتان پر آوازه این تیم به ثمر رساند.

۴۹ سال بعد از اولین بازی تاریخ ۲ تیم، این ۲ تیم بار دیگر و باز هم در بندر انزلی به مصاف هم خواهند رفت، آنها قدیمی‌ترین بازی این هفته مسابقات فوتبال لیگ برتر را برگزار خواهند کرد.

بعد از این بازی، دیدار ۲ تیم ذوب آهن و تراکتور دومین بازی قدیمی هفته دوم لیگ برتر محسوب می‌شود، دیداری که برای اولین بار در سال ۵۴ برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *