بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آقای نماینده! قول می دهم گزینه مورد نظر شما رئیس فدراسیون نمی شود/ به ماجدی توصیه می کنم برای دوره های بعدی انتخابات تلاش کند

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۸

داریوش مصطفوی رئیس اسبق فدراسیون فوتبال درباره حواشی پیرامون انتخابات و رقابت ۳ کاندیدا برای تصاحب صندلی ریاست،^ مصاحبه ای انجام داد که در ادامه می خوانید:

*پس از چند روز مهلت برای نام نویسی ۶ نفر برای ریاست فدراسیون ثبت نام کردند که پس از یک پروسه چند نفر از کاندیداها به خاطر آیین نامه رد شدند و در نهایت میرشاد ماجدی، مهدی تاج و عزیز محمدی باید برای صندلی ریاست رقابت کنند. هر ۳ نفر افراد خوبی هستند که سال‌ها در فوتبال کار کرده‌اند، اما عزیزمحمدی و تاج زحمات زیادی در سالیان اخیر برای فوتبال کشیده‌اند. ماجدی هم بازیکن تیم ملی بوده و با فضای فوتبال آشناست.

*امیدوارم رقابت سالمی را در روز انتخابات شاهد باشیم. اعضای مجمع باید شرایط مملکت را در نظر بگیرند و نسبت به رأیی که در صندوق می‌اندازند حساس باشند. تیم ملی باید چند ماه دیگر در جام جهانی به مصاف رقبای قدرتمندی برود، پس فردی باید رئیس فدراسیون شود که بتواند این بار سنگین را به دوش بکشد. اگر رزومه این ۳ کاندیدا را بررسی کنیم، تاج سابقه و تجربه بیشتری دارد. در زمان ریاست تاج تیم ملی ۲ بار راهی جام جهانی شد و سال‌ها در رده نخست آسیا قرار داشت.

آقای نماینده! قول می دهم گزینه مورد نظر شما رئیس فدراسیون نمی شود/ به ماجدی توصیه می کنم برای دوره های بعدی انتخابات تلاش کند

*درباره هجمه‌ها علیه تاج به خاطر قرارداد ویلموتس، باید بگویم متاسفانه ۲-۳ نفر از نمایندگان مجلس که همه می‌دانند چه کسانی هستند این هجمه را علیه تاج ایجاد کرده‌اند، زیرا اصرار دارند کاندیدای مد نظر خودشان رئیس فدراسیون شود نه اینکه دل‌شان به حال فوتبال بسوزد. این ۲-۳ نماینده بهتر است سری به حوزه‌های انتخابی خود بزنند تا ببینند چکار کرده‌اند و دوستان تعیین تکلیف در مورد رئیس فدراسیون فوتبال را به خود فوتبالی‌ها بسپارند. در شرایط فعلی تاج بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون فوتبال است و به نظرم بهتر است ماجدی برای دوره‌های بعدی تلاش کند.

آقای نماینده! قول می دهم گزینه مورد نظر شما رئیس فدراسیون نمی شود/ به ماجدی توصیه می کنم برای دوره های بعدی انتخابات تلاش کند

*در تمام دنیا پس از اینکه نتایج یک مربی قابل قبول نباشد یا به هر دلیل اختلافی پیش آید، طبق قرارداد پولش را می‌گیرد و این چیز غیر عرفی در فوتبال جهان نیست. همین چند روز پیش رای پرونده استراماچونی از سوی CAS صادر و باشگاه استقلال به پرداخت ۸۴ میلیارد تومان محکوم شد، اما همین نمایندگان مجلس و منتقدانِ تاج هیچ کدام هیچ حرفی نزدند. در حال حاضر دلیل اصلی بروز چنین وضعیتی قیمت بالای دلار است، چرا که اگر قیمت دلار ۷ هزار تومان بود این مبالغ به چشم نمی‌آمد. قیمت دلار و ارز هم که دست تاج یا فدراسیون فوتبال نیست.

*در مورد قراردداد ویلموتس هیچ کار غیرقانونی رخ نداده و کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال و فیفا هم این موضوع را تایید کرده‌اند. قطعا اگر اقدام غیرقانونی انجام شده بود، افراد دخیل در این قرارداد از جمله تاج نباید تایید صلاحیت می‌شدند. به این چند نماینده مجلس قول می‌دهم که گزینه مد نظرشان رئیس فدراسیون فوتبال نخواهد شد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *