بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی پالما کار مرا راحت می‌کند/ تمرین انفرادی سخت است

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۲۶

به گزارش خبرنگار مهر، کار حضور مسلم اولادقباد ملی پوش فوتسال ایران در تیم پالما اسپانیا تمام شده است. این باشگاه چند روز پیش به صورت رسمی خبر پیوستن اولادقباد را روی سایت خود قرار داد و از این بازیکن به عنوان آخرین خرید پالما نام برد.

با این حال اولادقباد به دلیل نداشتن ویزای اسپانیا هنوز موفق به سفر به این کشور نشده است و در حال حاضر در ایران تمرینات انفرادی را دنبال می‌کند. قرار است باشگاه پالما درخواست تسریع صدور روادید اولادقباد را از سفارت اسپانیا داشته باشد.

این ملی پوش فوتسال ایران در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیتش گفت: این روزها خودم تمرین می‌کنم. تمریناتم انفرادی است و یک مقدار کار برایم سخت است. تنهایی نمی‌شود خوب تمرین کرد.

وی درباره اینکه آیا از مربی بدنساز باشگاه پالما برنامه‌ای گرفته است؟ یادآور شد: نه، خودم اینجا یک مربی دارم و با او کار می‌کنم.

اولادقباد همچنین درباره اینکه آیا برای حفظ آمادگی، امکان حضورش در تمرینات یک تیم لیگ برتری وجود ندارد؟ تاکید کرد: امکانش هست ولی تیم‌ها درگیر بازی‌های لیگ هستند و درست نیست درگیر تمرینات آنها بشوم. نباید توقع داشت. مدیران تیم کراپ در دوران بدنسازی پیش فصل به من لطف داشتند و با این تیم به جزیره کیش رفتم ولی الان نمی‌توانم در کوران مسابقات لیگ در تمریناتشان حضور یابم . نمی‌خواهم آنها را هم اذیت کنم.

وی با بیان اینکه با حسین طیبی دیگر بازیکن ایرانی تیم پالما که در اسپانیا به سر می‌برد در تماس و ارتباط است، گفت: با حسین طیبی در ارتباط هستم. او در تمرینات است. همه بازیکنان پالما انگیزه زیادی دارند و سفت و سخت تمرین می‌کنند چون قرار است در لیگ قهرمانان اروپا حضور یابند. امیدوارم کارهای من هم زودتر انجام شود و بتوانم به اسپانیا بروم.

ملی پوش فوتسال درباره احتمال غیبت در تورنمنت تایلند به واسطه همراهی تیم پالما هم اظهار کرد: تورنمنت تایلند در «فیفادی » است و آن زمان لیگ اسپانیا هم تعطیل است. به همین دلیل در تورنمنت تایلند همراه تیم ملی هستیم. فقط جام ملت‌های آسیا در فیفادی نیست ولی صحبت‌هایی با باشگاه انجام دادیم. ممکن است یکی دو مسابقه لیگ اسپانیا را از دست بدهیم. تیم ملی هم در اولویت است و ان‌شاءالله که باشگاه پالما هم راضی می‌شود.

اولادقباد در پایان درباره تمجید خبرنگار اسپانیایی از سبک بازی او و اینکه سرمربی پالما باید به این بازیکن آزادی کامل بدهد، گفت: با سرمربی تیم پالما صحبت داشته‌ام. او اعتقاد زیادی به بازیکنان دریبل‌زن دارد. روی کارهای دفاعی سخت گیر است ولی در کارهای تهاجمی بازیکن را آزاد می‌گذارد. مربی مشکلی ندارد و فشاری روی بازیکنان تکنیکی نمی‌گذارد. این کار را برایم راحت می‌کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *