بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پشت پرده حضور سرمربی سپاهان در تلویزیون اصفهان

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۰

شب گذشته ژوزه مورایس در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد.

به گزارش طرفداری، سپاهان این فصل هم از لحاظ کادرفنی و هم از لحاظ بازیکن دچار تغییرات زیادی شد و ژوزه مورایس، دستیار سابق ژوزه مورینیو هدایت زردهای اصفهانی را برعهده گرفت.

سپاهان در هفته اول هم موفق شد در ورزشگاه آزادی استقلال را شکست دهد و بعد از این اتفاق، بسیاری از برنامه های تلویزیونی به دنبال این بودند با سرمربی سپاهان گفتگو کنند که موفق نشدند.

با این حال در کمال تعجب ژوزه مورایس شب گذشته به برنامه ضربه آزاد شبکه اصفهان رفت و مقابل سعید ساکت، برادر محمدرضا ساکت قرار گرفت و به سوالات او پاسخ داد.

موضوعی که البته در اصفهان کم حاشیه نداشته است؛ در اصفهان شایعه شده این حضور چندان هم بی ربط به مدیر رسانه ای بعدی باشگاه سپاهان و تاثیر سعید ساکت در انتخاب او نیست.

گفته می شود سپاهان این فصل بالاخره می خواهد سنت شکنی کند و قرار است یک مدیر رسانه ای به مجموعه اش اضافه کند. سپاهان بعد از دوران امیر قلعه نویی، دیگر مدیر رسانه ای نداشت. طی فصل های گذشته مترجم تکسیرا روی نیمکت حضور داشت و کارهای مربوطه را انجام می داد و این فصل هم دو مترجم روی نیمکت سپاهان حضور دارند که یکی مترجم تکسیرا است و دیگری مترجم ژوزه مورایس.

گویا مدیران سپاهان برای این فصل قصد دارند یک مدیر رسانه ای به مجموعه خود اضافه کنند و گفته می شود یکی از نیروهای نزدیک به سعید ساکت که روابط عمومی مترو اصفهان بوده و در یکی از خبرگزاری ها هم فعالیت داشته، گزینه اصلی برای این پست است.

لازم به ذکر است برادرزاده محمدرضا ساکت هم مدیر رسانه ای تیم والیبال سپاهان است؛ البته پسر سعید نه، پسر حمید ساکت!

 

بیشتر ببینید:

مورایس: نمیتوانیم رویای داشتن رونالدو در سپاهان را داشته باشیم / فیلم

تشکر و تمجید ژوزه مورایس از هواداران سپاهان / فیلم

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *