بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استقلال – سپاهان؛ مهم ترین بازی هفته اول به یاد رایکوف

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۸

تیم های فوتبال استقلال و سپاهان مهم ترین دیدار هفته اول لیگ فوتبال کشورمان را در حالی برگزار می کنند که این اولین دیدار تمام پرتغالی در لیگ فوتبال کشورمان محسوب می شود.

به گزارش طرفداری، در تاریخ لیگ فوتبال ایران مربیان خارجی بسیاری فعالیت داشته اند، در ادوار زیادی هم مربیان 2 تیم خارجی بوده اند که البته مربی مشترک بین استقلال و سپاهان بین خارجی ها بی شک رایکوف بوده است.

رایکوف در سالهای 49 تا 54 هدایت تیم فوتبال تاج و سپس تیم سپاهان را برعهده داشت، البته این که او سرمربی تیم آرارات تهران هم بوده است نکته ای است که خیلی ها از آن اطلاع ندارند.

به هر حال در دیداری که هر 2 مربی روی نیمکت یعنی ریکاردو ساپینتو و مورایس پرتغالی هستند باید شاهد یک دیدار جذاب باشیم.

هفته اول مسابقات لیگ در حالی آغاز می شود که 2 ضلع از مثلث قدرت در فوتبال ایران در همین هفته با ترکیبی بهتر از سال قبل به مصاف همدیگر خواهند رفت.

استقلال و سپاهان به جز رایکوف مربیان مشترک دیگری هم داشته اند که معروف ترین و مهم ترین آنها امیر قلعه نویی بوده است که با تیم استقلال 3 بار و با تیم فوتبال سپاهان 2 بار مسابقات فوتبال لیگ برتر را فتح کرده است.

استقلال و سپاهان در شرایطی مسابقه اول خود را برگزار خواهند کرد که پرسپولیس دیگر مدعی درجه اول کسب عنوان قهرمانی مسابقات در هفته اول با تیم فوتبال ذوب آهن بازی خواهد کرد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *