بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تصویری که آمادگی رونالدو را نشان می‌دهد/ کریستیانو همچنان دست‌نیافتنی است

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۷

کریستیانو رونالدوی ۳۷ ساله همچنان در تلاش است تا از جمع شیاطین سرخ جدا شود و به باشگاهی برود که قادر به حضور در لیگ قهرمانان باشد. و هم‌تیمی‌هایش به همان اندازه از این وضعیت خسته شده‌اند.

او به بهانه مسائل خانوادگی در تور پیش‌فصل باشگاه شرکت نکرد اما برای بازی مقابل رایووایکانو برگشت. ولی در بین دو نیمه تعویض شد و قبل از سوت پایان بازی از ورزشگاه بیرون رفت و باعث خشم هواداران شد. با وجود اینکه آنتونی مارسیال دچار مصدومیت جزئی شده بود اما رونالدو باز هم در بازی مقابل برایتون در ترکیب اصلی حضور نداشت و در نیمه دوم به زمین رفت. تن‌هاخ بعداً توضیح داد که به دلیل آمادگی جسمانی‌اش او را برای ۹۰ دقیقه به بازی نگرفته است.

با این حال، با توجه به عکسی که در حساب توئیتر باشگاه به اشتراک گذاشته شده به نظر می‌رسد که اسطوره سابق رئال مادرید در حال رسیدن به اوج آمادگی است. و شواهد اینطور نشان می‌دهند که او با وجود اشتیاق فراوانش به ترک اولدترافورد، در بازی روز شنبه مقابل برنتفورد در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت.

تصویری که آمادگی رونالدو را نشان می‌دهد/ کریستیانو همچنان دست‌نیافتنی است

باشگاه منچستریونایتد تصویری از تمرین بازیکنان منتشر کرده که در آن رونالدو هم‌تیمی‌هایش را در سرعت دویدن شکست می‌دهد. تن‌هاخ روز یکشنبه فاش کرد که مطمئن است سطح آمادگی جسمانی رونالدو بهبود خواهد یافت. سرمربی هلندی گفت: «زمان می‌برد. او تازه یک هفته است که در تمرینات حضور دارد. باید بیشتر تلاش کند تا به تناسب برسد. این بازی کمک خواهد کرد و او در هفته آینده بهتر خواهد شد.»

با این حال، رونالدو در بازی دوستانه روز دوشنبه پشت درهای بسته مقابل هالیفاکس در ترکیب اصلی نبود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *