بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سعیدی: انتخابات کمیته در تاریخ مقرر برگزار می‌شود/ صالحی امیری در انتخابات ثبت‌نام نکرد

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۱

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کیکاووس سعیدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک پس از پایان زمان ثبت نام انتخابات کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آنچه در حال انجام است روند جاری ثبت نام از انتخابات کمیته در چارچوب اساسنامه و منشور المپیک است. استقلال خوبی انجام شد و آمار قطعی ثبت نام 31 نفر برای 36 پست که شامل 8 نفر ریاست، 9 نفر نایب رئیسی و 19 نفر هیئت اجرایی است.

وی تاکید کرد: کمیته المپیک در کمال استقلال کم‌ترین دخالتی نخواهد داشت و تا امروز هم در یک فضای با آرامش ثبت نام صورت گرفته است. بلافاصله در اولین روز کاری بعد اسامی را برای موادی ذی ربط اعلام می‌کنیم و بعد از 10 روز اسامی پس از بررسی‌ها اسامی اعلام می‌شود.

سعیدی تصریح کرد: خیلی‌ها سوال کردند که آیا امکان دارد انتخابات به تعویق بیفتد که پاسخ ما خیر است و تعویق نخواهیم داشت و شایسته ما نیست که به عقب بیفتد. همان طور که رئیس کمیته خواسته بود انتخابات فدراسیون‌های بلاتکلیف‌ها انجام شود امیدوارم این اتفاق بیفتد. اگر هر گونه ابهامی باشد از کمیته بین المللی المپیک استعلام می‌کنیم. 5 نفر برای دو پست کاندید شدند.

وی درخصوص ثبت‌نام صالحی امیری در انتخابات کمیته اظهار داشت: صالحی امیری درخصوص درخواست متعدد اعضای مجمع برای حضور خودش در انتخابات، ابراز شرمندگی کرد و از من خواست که به نقل قول از او، از الطاف همه این عزیزان ابراز تشکر و قدرشناسی داشته باشم. صالحی امیری از قبل هم گفته بود که برنامه‌ریزی‌اش برای یک دوره چهار ساله بوده است و با تعریف یک برنامه معین، 12 محور مشخص شد که این محورها به طور همزمان دنبال و محقق شدند. وی همچنین عنوان کرد که این فضا را برای عزیزان دیگری که بتوانند این مسیر را تداوم بدهند و این راه را ادامه بدهند، باز گذاشته است. ضمناً مجمع در زمان مقرر برگزار خواهد شد.

وی در خصوص نامه از فدراسیون جهانی برای تعلیق ژیمناستیک گفت: هیچ اتفاقات جدیدی نیفتاده و مکاتبات در حال انجام است. فدراسیون باید شرایط برگزاری انتخابات را فراهم کند. در سفر اخیر و دیدار با مسئولین فدراسیون جهانی تعهد داده شده که انتخابات سریع‌تر انجام شود ولی متاسفانه این اتفاق هنوز نیفتاده و امیدوارم انتخابات زودتر برگزار شود تا منجر به تعلیق نشود.

سعیدی در پاسخ به این سوال که «اگر مجمع تشکیل شود، ولی انتخابات برگزار نشود، آیا ثبت‌نام مجدد انجام خواهد شد یا خیر؟» گفت: صبور باشید، در اساسنامه هیچ اشاره‌ای نشده که تکلیف ثبت‌نام چه خواهد شد. ما این مسئله را در هیئت اجرایی و مجمع بررسی خواهیم کرد. تا روز ششم شهریور که مجمع برگزار می‌شود، صبور باشید.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *