بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهدوی: فوتبال بدون تماشاگرانش بی معنی است و لطفی ندارد/ امسال شش تیم مدعی قهرمانی در لیگ داریم

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۶

پیشکسوت فوتبال در مورد شروع لیگ برتر و بازی حساس استقلال مقابل سپاهان صحبت کرد.

محمدرضا مهدوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شروع دوباره لیگ برتر اظهار داشت: خوشحالم که فصل جدید از راه رسیده است و فکر می‌کنم لیگ جذابی را با توجه به تغییر و تحولات انجام شده شاهد باشیم و سورپرایز های خوبی در این فصل پیش رو خواهیم داشت و خودم منتظرم تا بازی‌ها شروع شود. امیدوارم لیگ جذاب و سطح بالایی را شاهد باشیم و برخلاف همیشه بعد فنی مسابقات از حواشی پررنگ‌تر باشد و فارغ از نتیجه بازی‌ها بتوانیم از سطح فنی لیگ لذت ببریم. 

وی در مورد مدعیان فصل جدید هم توضیح داد: سه تیم استقلال و پرسپولیس و سپاهان مثل فصول گذشته همچنان مدعی هستند و مدعیان اصلی به شمار می‌روند و در کنارش فولاد، تراکتور و گل گهر هم تیم‌های خوبی هستند که باید حساب ویژه‌ای روی آنها باز کرد و من از این سه تیم هم به عنوان مدعیان قهرمانی یاد می‌کنم و فکر می‌کنم امسال به جای سه تیم، شش تیم مدعی قهرمانی خواهند بود.  

پیشکسوت فوتبال در مورد دیدار حساس استقلال و سپاهان گفت: فکر می‌کنم بازی جذاب و قشنگی را شاهد باشیم. دو تیم تغییر سرمربی داشتند و برای همین ناشناخته و مرموز هستند و تقابلشان در گام اول می‌تواند غافلگیر کننده باشد. حس می‌کنم باوجود اینکه پیش بینی بازی سخت است ولی برای استقلال شانس بیشتری قائلم چون هم تغییرات کمتری داشتند و ثبات ترکیب اصلی این تیم بیشتر بوده و هم با وجود اینکه تماشاگر در بازی نیست ولی بازهم امتیاز میزبانی، امتیاز مهمی است. 

مهدوی در مورد عدم حضور تماشاگران در این دیدار عنوان کرد: اتفاق قشنگی نبود. من خودم هنوز دلیل اصلی آن را متوجه نشدم ولی امیدوارم مشکل هرچه هست تا بازی بعدی و هفته دوم لیگ برطرف شود و تماشاگران در بازی‌ها حضور داشته باشند چرا که جذابیت فوتبال به تماشاگرانش است و از نظر من فوتبال بدون تماشاگرانش بی معنی است و لطفی ندارد.  

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *