بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مسکینی: ثابت می‌کنم بهترین ۶۰ کیلوگرم دنیا چه کسی است / برخی اوزان کشورهای اسلامی تفاوتی با جهانی ندارد

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۲

– اخبار ورزشی –

علی مسکینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط آمادگی ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی اظهار داشت: خدا را شکر نه تنها من بلکه همه بچه‌ها از آمادگی خیلی خوبی برخوردار هستند و انشالله تا روز آغاز مسابقات به بهترین سطح خود خواهیم رسید و برای کسب بهترین نتایج تلاش خواهیم کرد. مسابقات انتخابی ایران خودش یک قهرمانی آسیا و حتی در حد مسابقات جهانی است و بر همین اساس تیم بسیار خوبی  داریم و مطمئنم بهترین نتایج را کسب خواهیم کرد.

وی در خصوص سطح مسابقات کشورهای اسلامی عنوان کرد: در همه اوزان مسابقات کشورهای کاراته‌کاهای خوبی حضور خواهند داشت، اما در برخی اوزان این مسابقات تفاوتی با مسابقات جهانی ندارد. ورزشکارانی که در آخرین دوره مسابقات جهانی موفق به کسب مدال شدند یا در رنکینگ‌های  در میان نفرات برتر قرار دارند، در مسابقات کشورهای اسلامی حضور خواهند داشت، اما نباید فراموش کرد برخی از این نفرات در غیاب ایران موفق به کسب این مدال‌ها شدند. تیم اعزامی به قونیه این توانایی را دارد که در همه اوزان خوشرنگ‌ترین مدال‌ها را کسب کند. من نیز تلاش خواهم کرد بهترین نتیجه را کسب کنم.

ملی‌پوش کاراته ایران در خصوص رقبای خود عنوان کرد: اری صمدان کاراته‌کا ترکیه و قهرمان المپیک بازیکن بسیار خوبی است. به شخصه برای این کاراته‌کا احترام زیادی قائل هستم، اما خیلی دوست دارم در کشور ترکیه و خاک خودش با شکست این بازیکن ثابت کنم که بهترین 60 کیلوگرم دنیا چه کسی است. 

مسکینی در خصوص حضور در وزنی که کاراته ایران ستاره زیادی داشته است، گفت: حسین روحانی و امیر مهدی‌زاده کاراته‌کاهای بسیار خوبی در این وزن بودند و امیدوارم در این وزن مدال‌های خوشرنگی کسب کنم، چرا دیگر زمان، زمان من است.آسیابری: جای گنج‌زاده در اردوی تیم ملی خالی است/ بزرگان کاراته اختلافات را کنار بگذارند

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری تسنیم
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *