بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازگشت یک مدیر معروف به جمع قرمزها/ هواداران در سرتاسر جهان از رژیم شما خسته شده‌اند

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۷

مایکل نایتون ۷۰ ساله بین سال‌های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۲ در هیئت مدیره یونایتد حضور داشت و در حال برنامه‌ریزی برای بازگشت به اولدترافورد است.

او گفت: «همه می‌دانند که ما در این باشگاه به مالک جدیدی نیاز داریم. هدف من این است. من پیشرفت خوبی دارم، به صحبت با مردم ادامه می‌دهم، ضمانت‌های خوب و سرمایه خوبی دارم. ما اکنون روی سند پیشنهادی کار می‌کنیم. به یاد داشته باشید که این یک پیشنهاد خصمانه است.»

وی در توضیح واژه «خصمانه» افزود: «این بدان معناست که باشگاه به طور رسمی برای فروش نیست، اما قصد من این است که به این مالکان یک پیشنهاد تجاری مشروع، قوی و مناسب ارائه کنم تا بگویم که شما به آخر جاده رسیده‌اید، وقت رفتن است، زمان شما به پایان رسیده است. و صادقانه بگویم هواداران سراسر جهان از رژیم شما خسته شده‌اند.»

بازگشت یک مدیر معروف به جمع قرمزها/ هواداران در سرتاسر جهان از رژیم شما خسته شده‌اند

نایتون از مالکیت فعلی یونایتد «گلیزرها» انتقاد کرد و گفت: «ما باشگاهی بحران‌زده هستیم و همه ما دلیل آن را می‌دانیم. ما مالکیتی ناکارآمد و بی‌فایده داریم که اطلاعات کمی در مورد بازی فوتبال دارد.»

شکست ۲-۱ یونایتد مقابل برایتون در روز یکشنبه تحت‌الشعاع اعتراض هوادارانی قرار گرفت که خواستار خروج خانواده گلیزر بودند.

نایتون ادامه داد: «همه ما برای فصل جدید هیجان داریم اما وقتی عملکرد تیم مقابل برایتون را دیدیم بادکنک هیجاناتمان به سرعت ترکید. باشگاه در بحران است و با مالکیت فعلی در بحران باقی خواهد ماند.»

او درباره خود اعتراضات افزود: «این اجتناب‌ناپذیر است که هواداران به دلیل ناامیدی اعتراض کنند، چه کار دیگری می‌توانند بکنند که ناامیدی خود را نشان دهند؟ تظاهرات به طرز درخشانی سازماندهی شده‌اند و مسالمت‌آمیز هستند، این بسیار مهم است. هیچ کس از خشونت حمایت نمی‌کند. این‌ها اعتراض‌های مسالمت‌آمیز طرفدارانی است که به سادگی می‌گویند ما تغییر می‌خواهیم؛ ترجیحاً ما خواهان تغییر رژیم هستیم. بنابراین، بله، اعتراضات ادامه خواهد داشت، این اجتناب‌ناپذیر است، تا زمانی که تغییر ایجاد شود.»

بازگشت یک مدیر معروف به جمع قرمزها/ هواداران در سرتاسر جهان از رژیم شما خسته شده‌اند

استحکام پیشنهاد نایتون نامشخص است و این تاجر ادعا می‌کند که دارایی خالص حدود ۵٫۸ میلیون پوند در اختیار دارد، در مقایسه با ۳٫۹ میلیارد پوندی که خانواده گلیزر دارند.

وی در پایان پیام خود به هواداران گفت: «کنسرسیوم من آماده و منتظر است، وجوه ضمانت شده است، سند پیشنهادی در حال تنظیم است و ارائه خواهد شد. ما هنوز منتظریم تا سِرجیم رتکلیف بزرگ بیاید، زیرا او همه مشکلات ما را حل می‌کند، اما تا زمانی که جیم بیاید کنسرسیوم من پیشنهاد خود را ارائه خواهد کرد، تضمین می‌کنم.»

نایتون در سال ۱۹۹۲ از هیئت مدیره شیاطین سرخ برای خرید کارلایل یونایتد جدا شد. پس از اینکه موفقیت اولیه تحلیل رفت، او در سال ۱۹۹۷ خود را به عنوان سرمربی منصوب کرد و تیمش از دسته دو سقوط کرد. در اوایل دهه ۲۰۰۰، هواداران کارلایل علیه مالکیت او تجمع کردند و او در نهایت در جولای ۲۰۰۲ باشگاه را به جان کورتنی فروخت.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *