بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان: بازی با بحرین تجربه خوبی برای جوانان ایران بود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۸

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان با اشاره به هیجان بالای بازیکنان ایران در دیدار مقابل بحرین گفت: این مسابقه تجربه بسیار خوبی برای ملی‌پوشان جوان کشورمان بود.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، غلامرضا مومنی‌مقدم پس از مسابقه ایران و بحرین در جام کنفدراسیون مردان آسیا گفت:

فکر می‌کنم بازی امروز تجربه بسیار خوبی برای بچه‌ها بود چرا که با تیم بزرگسالان بحرین که تیمی متمایزتر و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است، بازی کردیم.

وی تصریح کرد:

به جرات می‌گویم این تیم بحرین یکی از مدعیان قهرمانی در این مسابقات است. در این بازی، بازیکنان ایران با هیجان بسیار بالا و تجربه کم ظاهر شدند و  نکاتی که کادرفنی آنالیز کرده بود را متاسفانه در زمین انجام ندادند و تیم بحرین بهتر از ایران بازی کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ادامه داد:

برای کسب تجربه به این رقابت‌ها آمده‌ایم و از این باخت هم می‌شود تجربه خوبی گرفت و هدف اصلی تیم بازی‌های خوب و‌ کسب نتیجه در مسابقات جوانان آسیا خواهد بود.

وی درباره بازی فردا مقابل تیم قدرتمند چین گفت:

چین با ترکیب کامل لیگ ملت‌ها در این تورنمنت حضور پیدا کرده و فکر می‌کنم ای وی سی کاپ آخرین مسابقات آسیا در سال جاری باشد، بنابراین تیم‌هایی مثل چین، کره‌جنوبی و حتی ژاپن که با ترکیب اصلی به این رقابت‌ها آمده‌اند به دنبال سکو و مدال هستند. تلاش تیم ایران این هست که مقابل تیم پرمهره  چین بازی خوبی را به نمایش بگذارد و بچه‌ها از این بازی هم تجربه کسب کنند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران امروز (پنج‌شنبه 20 مرداد) در آغاز مرحله دوم رقابت‌های جام کنفدراسیون مردان آسیا به مصاف بحرین رفت و سه بر یک مغلوب این تیم شد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *